Vis full versjon : Selge kroppen sin??
Blåklokke
28-07-2003, 02:08
Var "ute blant folk" i dag, og hadde knapt kommet ut av bilen før to menn bråstoppet og konstaterte med et smil at "NÅ er det ikke lenge igjen". Etterpå passerte jeg en uterestaurant hvor et helt bord snudde seg mot meg, før jeg overhørte diverse "se på den magen". Pappa som gikk bak meg fikk også med seg et "glad det ikke er meg" og mange som vred nakken for å beskue den stakkars hvalen som på mystisk vis hadde kommet seg på land. Kanskje jeg kunne stilt meg ut og tatt 5 kroner per visning :p??
Og jeg som ventet så inderlig på at magen skulle sprette ut! Selv om jeg nok aldri kommer til å livnære meg som ekshibisjonist, så er jeg jo kjempestolt av magen min også! Er det flere som føler at det kan gjøre butikk av kroppen sin for tiden :D:D:D?
Klem fra Blåklokke (35+6)
Tidl. bruker
28-07-2003, 02:17
Fikk meg en god latter nå :lol: :lol:
Er det ikke fint at folk er så taktfull og diskret!?!:)
Jeg er jo bare 22+5, så jeg ser jo ut som jeg har termin om en måneds tid. Mulig jeg bør stille opp å "selge"kroppen sånn ca. i slutten av september/oktober. Kan jo dekke julegavebudsjettet kanskje!?:)
Vet akkurat åssen du har det. Syns folk elsker å fortelle meg hvor stor jeg er. Går i tillegg som en and med den bekkenløsningen (prøver å gå mykt, men det er ikke lett). Har to måneder igjen ( er nå 31+2).
Med den kjempemagen tror jo de fleste at jeg er interessert i å snakke om fødsler konstant. Var på fest lørdag, skal si jeg fikk høre om mange graviditeter og dramatiske fødsler. Samt at til å skulle ha tvillinger er jeg ikke såå stor....
Hilsen Hannej (som vagger videre tilbakelent med kjempemage og tette ører)
:findag:
Joda, jeg også får de samme kommentarene:p
Jeg må le da, når de sier; ja, nå er det ikke lenge igjen...?, eller; Deilig å være ferdig snart? og når jeg da ler og forteller at neida, jeg er ikke ferdig før om ca 3 mndr, da detter haka deres ned på tredje knappehull og de tør ikke si ett eneste ord...jeg pleier å la de svette litt før jeg sier at jeg venter tvillinger og da tror jeg de er så glade for å bli sluppet av kroken at de kommenterer ikke det mer ;)
Klem Anki
27+6
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.