PDA

Vis full versjon : Hvor kan jeg finne billeg madrass til vugge i Bergen?

sunniva
19-09-2002, 17:09
Vuggen har målene 45 x 90 cm, og det er jo ikke helt kurant. Jeg tenkte jeg skulle finne en plass hvor de selger skummadrass på metermål.... men det har vist seg å være vanskelig. Eneste jeg har funnet er madrasser til 400,- og det synes jeg er litt dyrt. Noen som har tips?????? :???:

Sunniva T-25

Karius
19-09-2002, 17:20
Hvis dere har en Hansen & Dysvik forretning i nærheten, så selges det ihvertfall madrass i metervare på de butikkene rundtomkring her.
Deeuten så er 45*90 standard vuggemål og du får tak i ferdig madrass med trekk til de. Også på Hansen& Dysvik.

lykke til:)

fabel
19-09-2002, 17:56
Hei Sunniva :)
På Øvre Korskirkealmenning er det en madrassbutikk som selger madrasser etter mål. Vi var der og fikk madrass til lille kråke sin vugge, de skar opp riktig størrelse og selvvalgt tykkelse på null komma niks! Betalte vel 80 kr. eller noe sånnt :klapp:

Håper alt er bra med deg....ikke lenge igjen nå!

:klem: fra fabel, 32+3

sunniva
20-09-2002, 01:15
Tusen takk for svar! Jeg var på Hansen og Dysvik i dag og spurte, men de hadde kun til 400,-, ikke etter mål. :(

Men den i Øvre korskirkealmenning har jeg ikke vært. Jeg tar turen dit i morga. :) :) :)
Og fabel, formen er ganske bra, men jeg merker at det nærmer seg. Babyen har sunket nedover og jeg synes det er ubehagelig å gå. Men det er jo bare slik det skal være, sånn at man blir så lei at å føde er en befrielse. :lol: Har du det bra?

Klem fra Sunniva T-25