PDA

Vis full versjon : ARRRGH legekontorer!!

tigern
19-09-2002, 17:16
At noen kan få meg så frustrert... Kan nok være noen hormoner her da :D

Men, jeg hadde fått time hos legen 1/10 kl 8.20. Det var en fin tid, da legesenteret ligger 10 min motsatt veg fra hva jeg jobber.:gal2:

Men, i går fikk jeg brev om at de måtte bytte timen min. Greit nok. Men den var 14/10 kl. 11.40 :???: Blir jo nesten 14 dager senere det og midt på dagen (har ikke hatt GU, og synes det er seint i uke 17??) :sint:

Hadde enda hun damen vært hyggelig og hjulpet meg å bytte time, men hun var sur som en potte, og kunne tilby meg time 22/10 kl. 14. Men, da skal jeg jo til jordmor like etter, så da så jeg ikke vits i timen...

Så kunne jeg få time 26/9 kl 11.00. Like langt med kjøring... Skal det være så håpløst å få time hver gang er det kanskje bedre å prøve å få seg en annen fastlege da sa jeg.. Da ble hun sur gitt.. Okei. Så kan du komme 26/9 kl 14.45 Greit?? Okei sa jeg da. Så bare la hun på...

Jeg ble lei meg.. jeg da. Synes jo ikke jeg har gjort noe galt.. Kan de ikke være mere serviceinnstilte enn dette så har de ikke noe i en slik jobb å gjøre...

Frustrert hilsen fra Tigern... 12+5

Men, som er glad for å ha fått time til UL 30 okt!! Selv om et er lenge til... Alt for lenge..:gal2: