Vis full versjon : Beate!!
Så flott hjemmeside dere har laget!! Uff, for en lang og vanskelig veg dere har måttet gå :( Men, nå har dere fått dobbel betalt da!! Heldigvis. Synes det er morro å følge med på deg. Du skriver godt!! Hærlig å se bilder av Emil og Emanuel!
Lykke til på 3D ultralyd i morgen. Det blir spennende å høre om! Gleder meg.
Masse :klem: :klem: fra tigern som må vente helt til 30/10 med å se sitt lille nurk...
Så koselig med melding da:)
Mannen min synes det er kjempegøy å drive med hjemmesiden. Men han har aldri gjort noe slikt før da, så det blir vel ikke så veldig bra i forhold til andre sider sikkert..Men det er gøy å se hvor entusiastisk han sitter med det hver dag fra han kommer hjem fra jobben:)
Selv har jeg prøvd å lage hjemmesider andre steder på nettet, men forstår ikke bæra av noe av dette greiene...så jobben er overlatt til han, derfor tar det litt tid før siden er ordentlig oppe å går.
Gleder meg masse til imorra. Er ei fra snart gravid som skal bli med å filme. Den opprinnelige kameramannen måtte trekke seg. Håper filmen blir bra, slik at vi kan se på den ofte i ettertid. Kommer vel til å se på den hver eneste dag jeg, tror jeg, dersom den blir bra.
Og filmen blir lagt ut på hjemmesiden vår også, dersom den er brukelig.
Legger inn rapport imorgen. Skal på den ordinære ukentlige kotrollen imorgen også, så inatt får jeg nok ikke sove..:uff:
Den legen jeg skal på UL til får du det på video. Koster 50 kr ekstra (gjorde iallefall det sist). Var jo så morro å vise til andre!! Kanskje jeg skal ta frem den jeg tok fra storesøster lå i magen en dag:???: Kan jo være morro det da. Vil ta videoen til neste mann etterpå tenker jeg!!
Den ble mye spilt før nurket endelig kom ja!! Har du sjekket ut om de har videomuligheter på de stedene du tar UL??
:klem: fra tigern
Ja, ta fram filmen igjen du:) Har du hjemmeside eller noe, slik at andre kanskje også kunne fått sett den?
Jeg har sjekket der vi går ukentlig til ul. De har nemlig et helt nytt apparat på føden der, og det går an å ta opp, men de "praktiserer" ikke det..får vel godta det siden det er et offentlig sykehus, og siden de følger oss opp hver uke gratis:)
På senter for gravide går jeg også en gang i blandt. Skal dit til tirsdag igjen å har tenkt å spørre de da om det er mulig der. Håper det. Uansett så vil nok filmen bli MYE bedre om den blir tapet FRA ul-apparatet istedenfor å filme utenifra liksom. Da blir jo frekvensen på pc-skjermen helt avgjørende om filmen blir bra eller ikke.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.