PDA

Vis full versjon : akupunktur..

Tidl. bruker
30-07-2003, 11:44
noen som har tenkt på akupunktur under fødselen??:klapp: :findag:

Ametyst
30-07-2003, 11:57
Jeg kommer til å bruke akupunktur under fødsel om jeg får en jordmor som kan det. Håper å få føde på ABC, og da kan jeg få akupunktur.
Jeg vil føde uten smertestillende med mindre det skjer noe spesielt, gjorde det med første barnet også og brukte vannbasseng "istedet". Vannet hjelp utrolig på smertene mine!:)
Jeg vil også bruke homeopati under fødselen slik jeg gjorde forrige gang.

Sweet Candy
30-07-2003, 12:10
Ja, jeg vil prøve det, men blir det for ille, så tyr jeg til annen smertelindring :p

Lina og nurket
30-07-2003, 13:30
Jeg brukte akupuntur. Hjalp veldig. Fikk slappet av og hvilt mellom riene!!! Har dere muligheten til å burke badekar: Gjør det.
Jeg brukte bare akupuntur og badekar som smertelindring/stillende!!

heje
30-07-2003, 16:50
Jeg har skikkelig sprøyteskrekk, og tenker veldig mye på akupunktur og vannbad..
Har to venninder som har født en gang med aku./vannbad og gang nr. to med bla. epidural, og begge var mest fornøyd med aku/ vann fødslene..

Tidl. bruker
31-07-2003, 20:24
Jeg skal føde på aker så der har jeg muligheten til å få akupunktur så sant en jordmor som kan det er på jobb..Men det er ikke første valget mitt, det blir badekar og sterile vannpapler.

Mondeo
31-07-2003, 21:41
Vurderer både vannbad og akupunktur. Men det kommer jo helt an på hvordan situasjonen og formen er når jeg kommer på føden. Epidural her jeg ikke god erfaring med,så det blir nok siste utvei.