Vis full versjon : Er jeg pinglete (sykemelding)
Er det noen av dere jenter som har hatt sykemelding i løpet av første trimester grunnet kvalme, trøtthet,null energi....??
Jeg er helt utslitt (jobber masse for tida) og makter snart ikke mer. Hadde vært utrolig deilig med ei lita sykemelding for å komme til hektene igjen (hvis man gjør det)
Gruer meg til å måtte stå opp og gå på jobb dagen etter.
Det gjør det jo ikke stort bedre at jeg jobber i stress hele dagen lang.
Er jeg pinglete ?? :baby:
Jeg synes ikke du er pinglete, og synes godt du kan be om en sykemelding for å komme deg. det er ikke bra å være totalt utslitt når man er gravid heller :uff: . Og er man kvalm og uvel på jobben også er det jo ikke noe særlig.
Jeg har vurdert det samme selv, men det går litt bedre nå så da ser jeg det heller an. Det er fryktelig slitsomt å gi det lille man har av energi på jobb når man er kvalm, trøtt og sliten hele dagen :( .
Be legen din om noen dagers sykemelding du.
Det var godt å høre at det ikke bare er meg....
Har jobbet masse siden april (tok over ei bedrift, og sammen med min kjære har jeg alt ansvar for økonomi,personale,innkjøp blablabla) så denne sykemeldinga var sårt trengt allerede før jeg ble gravid. Kommer nok til å gå på en smell hvis ikke...:bonk:
Får vel ta det opp med legen når jeg skal på første kontroll på tirsdag...
Du må for all del ikke la deg selv gå på en smell mens du er gravid. Heller noen dager fri til å slappe av nå enn måneder med sykemelding når det sier pang!
Jeg synes du kan slappe av med god samvittighet :) .
Nå spørs det da - om det går likevel.
Sambo har begynnende betennelse i arma, og må ta det litt med ro. Dvs mer jobb på meg...
Vet ikke hvordan jeg skal få tatt opp denne saken med han... Tror ikke han aner hvor sliten jeg er...
Det blir litt mye når man driver egen bedrift hvor det for øyeblikket er ferieavvikling, har en toåring, ei stor leilighet som skal ryddes/vaskes, skal bevare parforholdet på tross av at man jobber sammen hele dagen lang....
Skulle ønske jeg kunne be mamma'n min om litt assistanse, men jeg vil ikke røpe den lille hemmeligheten riktig enda....
Vi får se etter legekontrollen. Kanskje han beordrer meg til noen dager med sykemelding. Det gjorde min forrige lege da han såg tegn til at jeg var helt utslitt under forrige svangerskap. Trengte ikke å spørre en gang
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.