PDA

Vis full versjon : Godt tips til fremtidig pappa =)

aviven
01-08-2003, 12:18
Heisann alle vordene fedre!

Jeg fikk en liten gave av min storebror for noen uker siden. Denne hadde han ønsket han leste FØR han ble far første gangen.

Boken anbefales på det varmeste.

PS! Den vordene mor kan også ha nytte av å bla litt i denne, min samboer synes ihvertfall den var veldig artig.

Altså:

'Pappaboka' (http://www.bokkilden.no/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/bk/bokkilden_l_frames.d2w/report?action=isbn&co=5&isbn=8202213967&partnerid=) av Lars-Ludvig Røed
Cappelen forlag ISBN: 82-02-21396-7

Jeg siterer FS:
"Forlagsentralens omtale:
Forfatteren skriver om forventningene, forberedelsene, svangerskapet og fødselen. Om første stell alene, tiden etter fødselen, endret sosialt liv og alt det andre et nytt familiemedlem fører med seg. Vordende pappaer får dessuten med seg en mengde gode råd på veien, alt sett fra pappas ståsted.".

Ole Bjørn
11-05-2004, 23:33
Da har jeg bestilt meg en kopi :nikker:

Jeg så det også fantes en annen bok i samme serien om hvordan det er å være pappa til litt større barn; Stå på, pappa! (http://www.bokkilden.no/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/bk/bokkilden_l_frames.d2w/report?action=isbn&co=5&isbn=8202213967&partnerid=). Den bestiller jeg etterhvert.

Viljar
20-07-2004, 22:32
Var boken bra? tenker på å kjøpe boken jeg også.

JazzyHal
20-07-2004, 22:54
Eit anna litteraturtips er Finn Bjelke sin ”Pappa for første gang”. Den kan eg ikkje anna enn å anbefale alle pappaer. Den er så sinnsjukt morosam! Mest morosam, mindre fakta og kunnskap.

Ole Bjørn
21-07-2004, 02:18
Anbefaler varmt pappaboka! Mange artige infallsvinkler... og den første boka jeg har fullført på en god stund :) Fullspekket med humor, men også noe seriøst her og der. Og på toppen av det hele har boka har mange tips og tankevekkere for enhver.

Andain
21-07-2004, 08:52
Utifra alle de positive tilbakemeldingene dere har gitt boken, så bare måtte jeg bestille den også. Blir spennende å lese den.

Elis@beth
21-07-2004, 12:18
Sniker meg litt inn her hos dere vordende fedre med nok et tips: Verdens beste pappa, Hakkespettbok for førstegangsfedre. Av Per Asbjørn Risnes jr.
Utrolig festlig vinkling på svangerskap og småbarn...

Andain
21-07-2004, 15:27
Sniker meg litt inn her hos dere vordende fedre med nok et tips: Verdens beste pappa, Hakkespettbok for førstegangsfedre. Av Per Asbjørn Risnes jr.
Utrolig festlig vinkling på svangerskap og småbarn...
Hei

Takker for tipsene - da blir det kanskje enda mere lesestoff på meg :)