Vis full versjon : Gratulerer dere over 12!!
Jeg har hengt meg litt opp i disse datoene, og ENDELIG begynner vi i April å komme oss over 12 uker.
Hvordan er formen hos dere eldste?
Klem fra Johanna, 10+4
Camomilla
19-09-2002, 23:18
Takk og takk - er 12+3 (!!!) i dag, og det føles kjempedeilig! Godt å ha den første tiden tilbakelagt - selv om det er lenge igjen til mål ennå da ;)
Og godt er det - har litt jobb å gjøre i leiligheten før den tid, ja...
Leo-girl
20-09-2002, 14:00
Hei,
Jeg er 12+2 i dag og endelig over 12 ukers grensa. PUH! Men jeg synes tiden har gått ganske fort. Håper den går like fort frem til jeg begynner å merke nurket mitt. Det blir stort.
Ellers er formen bedre. Har vært en del kvalm siden uke 8 og det har helt klart blitt bedre. Men jeg er til gjengjeld blitt en hel del trøttere....:o Denne uken har jeg lagt meg før 21 nesten hver kveld og sovet til halv sju. Trøtt ja...zzzzzz Får jo ikke noe liv av å sove så mye så jeg håper det gir seg snart....snork.
Lykke til videre alle gravide april damer.
Klem fra
Leo-girl og :baby: 12+2
Det er en deilig følelse å være over de første 12 :klapp:
Kan liksom slappe av litt nå.
Lykke til videre jenter :D
Koz "egget" 12+1
Tidl. bruker
23-09-2002, 16:45
Endelig har jeg runda de hellige 12:D Gjett om jeg er fornøyd? Nå er det ikke lenge igjen til neste mål, nemlig den ordinære ul:klapp: :klapp: Det, venter jeg med spenning på:D
Lykke til videre med de neste 12 uker, jenter:klapp: :klapp: :klapp:
Klem fra Nilsma og lillevennen:baby:
Melder meg inn som light-medlem i 2 ukers klubben, jeg er nemlig inne i min tolvte uke nå!
Johanna, 11+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.