PDA

Vis full versjon : Han er så snodig

Miro
13-08-2002, 18:53
Heia:vink:
Nå har jeg nettopp våkna:uff: Jeg skulle slappe av en halvtime på sofaen, da var klokka 13.30, så våkna jeg 15.30:sover: Rimelig omtåket var jeg da. Velger å tro at jeg trengte det jeg:p

Ellers så ringte nettopp Miromannen kun for å fortelle at nå hadde han bestemt seg: IKKE BARE BLIR HAN DER UNDER ÅPNINGSTIDEN, MEN HAN BLIR DER TIL LILLE SNUPP ER FØDT OGSÅ...:???: Men èn ting hadde han ikke bestemt seg for ennå, og det var om han orket å klippe navlestrengen.. Vel, sa jeg, det behøver du ikke om du ikke vil:) Han er så rar:elsker: Han er da min raring.
Jeg forsikret jo han at hvis det plutselig ble for mye for han, så kunne han fint gå ut altså..

Ha en fin tirsdagsettermiddag/kveld jenter. Jeg skulle gjøre så mye i dag jeg gitt, men akk, så sovner jeg fra det. Godt er det å ha fri:)

:klem: Fra Miro T-19

Pope
13-08-2002, 19:11
Hehe...måtte bare flire av headingen din.........:D

Han er da go' han, miromannen din!! Tydelig at han har tenkt på dette her.... jeg spurte popmannen om han skulle klippe navlestrengen.. og fikk til svar at selvfølgelig, " dette var jo mannens privilegium"..

.... og jeg som ikke trodde at han visste om dette engang. Der gikk jeg på trynet!

Klem Pope 30+4

Mormona
13-08-2002, 19:23
Så skjønn han er da...tydelig at han tenker mye på det som snart skal skje :)

Min kjære er egentlig en kald fisk, men nå merker jeg tydelig at han begynner å bli litt nervøs. Han reiste nemlig i dag til Kristiansund og kommer ikke hjem før fredag kveld. Er rimelig nervøs for at noe skal skje så han ikke rekker hjem....jeg har da lovet å kniiiiiiiiiipe så godt jeg bare kan :eek:

Navlestrengen skal min IKKE klippe.....har ikke noe behov for det og ikke har han lyst heller så da får det heller være. For meg er det bare viktig at babyen kommer ut frisk og rask :)

Håper du har lagt deg på sofaen igjen og bare døser og koser deg. Tror jammen meg jeg skal det også snart.

klem fra Mormona T-19

Anne M
13-08-2002, 21:54
Ja de er snodige...
Min skal være med på fødselen så langt han orker,tror egentlig han fikser det... :klapp:
Men tror ikke han klipper navlestrengen,han har iallfall sagt han ikke tror han vil... Er nok litt redd for blod og annet gørr... :gal2:

Syns mennene våre er flinke jeg, det blir nok ikke så lett for dem å sitte på sidelinjen og se sine kjære ha det vondt...
ute av stand til å gjøre så mye...

Vi gleder oss uansett til fødselen!!! :klapp:

Fin kveld til alle!

Klem Anne M+lillegutt 33+4 :baby: