PDA

Vis full versjon : blødninger!!

Tidl. bruker
20-09-2002, 13:35
Huff, dagen i går startet ikke bra:(
Stod opp på formiddagen, skulle ta det med ro, siden jeg hadde fri, slappe av og ta en lang dusj.
Vel, kom ut av dusjen og oppdaget masse blod:leiseg: Ble helt fortvila og ringte kjæresten min som var på jobb..
Ilte ned til legen, og der fikk vi heldigvis komme inn med en gang.
Tok en rask GU og legen kunne fortellle at livmora kjentes helt fin ut men han ville at vi skulle på UL med en gang. Man skal jo ikke blø sånn uten videre..:???:
Et par timer senere kom vi inn på innvendig Ul. Var så nervøs og redd. Ville ikke miste den lill bebisen vår nå! Var jo nesten runda de hellige 12!
Og der fikk vi se det lille hjertet som banka :klapp: :klapp: :klapp: Hipp hurra, så glad vi ble:D. For en berg og dalbane av følelser.
Alt stod kjempebra til med knøttet:klapp:. Hjerteslag på 166 og litt over 7 cm lang.
Herlighet for en deilig følelse:D :D :D
Så nå er jeg bare lykkelig og veeeldig glad, ville bare dele det med dere.
Lykke til videre jenter:D

Klem fra Nilsma og lillevennen:baby:

Johanna
20-09-2002, 17:21
Det er sant, vi kan ikke miste babyene våre nå!!

Sa de noe om hva årsaken kunne være, da?

Tidl. bruker
20-09-2002, 17:31
Den ene kunne være at morkaka holdt på å feste seg ordentlig og at det kunne komme litt blødning i forbindelse med det..?
Den andre forkalringen kunne være blødning fra livmorhalsen, som kan komme i forbindelse med samleie.

Jeg tipper det er den første jeg, for her har det jaggu ikke vært mye sengekos de siste dagene. Kvalmen har tatt seg opp gitt:p

Heldigvis går det som regel bra, og lille bebisen vinka til mamma`n og pappa`n sin der h*n lå og sparket:D

Klem fra oss :baby:

meja
20-09-2002, 17:44
Hei Nilsma

Åh, så flott!!!:happycry:

Fryktelig skremmende opplevelse, men så godt at det endte bra!

klem meja 10+5

Hampus
23-09-2002, 00:17
Uff da, Nilsma! :( Ikke noen særlig opplevelse, men så inderlig godt at alt stod bra til med lillevennen! :klapp:

Skjønner veldig godt at du er overlykkelig akkurat nå! :D Har jo fått se den lille i magen! :klapp:

Lykke til videre!

:findag:

10+1 i dag!