Vis full versjon : Bruker du kontaktlinser?
LilleNuff
04-08-2003, 19:43
Her (http://www.lensway.com/no/) selger de det billigere enn i de fleste butikker. Har funnet ut at det lønner seg for meg i hvertfall, så jeg handler nok her neste gang jeg trenger det.
Tusen takk for tipset.Skal bestille dærfra når jeg trenger nye.De linsene jeg bruker var faktisk 500,- billigere dær:)
Det vil være halve prisen for meg å bestille, men hvordan gjør dere det med kontroller? Går dere jevnlig til en optiker eller hopper dere bare over det?
meg
snartseks
21-08-2003, 15:41
Kirsti: Når hver halvårskontroll koster 250 kr (fordi du ikke kjøper "full pakke") kommer det jo ut på et hvor du kjøper ;)
I tillegg vil du miste muligheten til å f.eks bytte inn enkelte pakker dersom noe skulle endre seg i løpet av året. Lojalitet skal lønne seg...
Og meg_77: å kutte ut kontroller vil være skikkelig dumt! Kontaktlinsekomplikasjoner er kjedelige, når du merker dem kan de ha blitt alvorlige, og kanskje uopprettelige. Kontroller er alfa og omega, og bør ikke kuttes ut av noen! Synet er en dyrebar sans...
:)
Jeg har ikke tenkt å kutte ut kontroller, jeg lurer bare litt hvordan de som bestiller herifra gjør det:)
Kontroller? Nå er jeg vel helt på bærtur hær, men jeg har aldri blitt oppfordret til noen form for kontroll.....Så jeg bestiller meg time ca annenhvert år for å sjekke hvilken styrke jeg trenger. Er det helt feil prosedyre, og burde opptikker ha opplyst meg om noe annet, eller er dette noe jeg egentilg bare skulle ha visst????
Hva er i såfall vitsen med kontroller så ofte som hvert halvår, syntes det hørtes litt i meste laget ut, så lenge alt føles helt greit.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.