Vis full versjon : halsbrann! haster!
Hva hjelper egentlig mot halsbrann????
Melk hjalp hos meg.
Også neste gang du er på apoteket kan du høre der, de har et par ting mot halsbrann som fungerer greit.
Vaniljeis er veldig bra mot halsbrann!
mamsen27
05-08-2003, 00:47
det eneste som hjalp her var Antacid-Plus
FÅr kjøpt hos helsekost
det hjalp meg med vaniljesaus før, men så sluttet det plutselig å fungere..... har FRUTIN tabletter (helsekost) liggende på nattbordet, og ligger og tygger for harde livet, men det hjelper egentlig lite. har prøvd det meste fra apoteket også. jeg er visst bare en person som ingenting hjelper på:(
Iset 24+4
Tidl. bruker
05-08-2003, 02:47
Frutin funker for meg også! Kjempebra, + det smaker ikke så heslig som Gaviscon!
De har et spesielt middel for gravide og det fungerer helt ok, husker ikke hva det heter i farten, men det hjelper. Det beste er å kjøpe både tyggetabletter og i flytende form. Flasken har jeg stående på nattbordet, for det er alltid ekstra ille når jeg legger meg.
Har forresten hatt halsbrann i snart fire måneder - slitsomt:(
Filifjonk
05-08-2003, 09:32
Vel, masse tabletter og syrenøytraliserende gørre å få tak i .. men lønner det seg ikke å heller finne ut hva som gir halsbrann og så rett og slett holde seg unna det? Sjøl har jeg halsbrann av all slags brus unntatt Pepsi Max.. Det brenner infernalskt i halsen etter at jeg har spist sterkt kryddret mat.. og jeg kan ikke fortære supersure ting som sitron og lime.. Sjokolade har samme effekt.. det syrebadet som bobler opp spiserøret.. nåja.. alt snop har samme effekt egentlig.. men hva gjør det.. jeg har ikke snopsug lenger jeg..!
solstrålen
05-08-2003, 09:43
LINK!!!!!!!!!! De kommer ut med både jordbær og peppermyntesmak, og har hjulpet meg gjennom hele svangerskapet. I tillegg koster de nesten ingen ting..Kjøpes på apoteket.
gaviscon hjelper for meg da,selv om det ikke er verdens beste smak...
Melk eller rett og slett iskaldt vann hjelper for meg.
Frutin! Prøvde litt forskjellig, men Frutin var absolutt best for meg. Veldig effektiv og rask virkning.
Lykke til!
mvh
Mettas:findag:
Minst to is om dagen er bra før ...øhhh... magen? Hehe
:D
hehe, bra sagt Bequita :kidoki:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.