Vis full versjon : Student+perm. fra jobben...?
Jeg trodde jeg hadde alt klart jeg nå... Fortsetter med utdanningen (heltid) min etter fødselen, men tar permisjon fra jobben (48% stilling). På den utdanningen jeg går er det veldig lite obligatorisk frammøte, så det går fint om jeg leser hjemme og tar med beibien på skolen de dagene jeg må møte opp. Pappaen tar permisjon de 4 siste månedene av permisjonen, for da skal jeg ut i praksis.
Nå er jeg litt usikker på om vi kan gjøre det på denne måten.. Kan jeg få permisjonspenger fra jobben, når jeg fortsetter på skolen????
Skal ikke forundre meg om systemet er slik at jeg MÅ ta perm. fra skolen oxo. Det hadde vært veeeeldig kiipt, siden det faktisk er mulig at jeg kan fortsette!
Jeg studerer også fullt utenom jobb i dag og har tenkt å gjøre det etter jul også. Selvfølgelig vil jeg få utbetalt permisjonspenger fra jobben når jeg får baby. Og hva jeg velger å bruke dagene mine til har jo ikke jobben noe med... Det ville jo vært helt tullerusk!
Nei, studer så mye du vil etter babyankomsten og motta svangerskapspenger med god samvittighet. Tenk for en glimrende anledning det er :p ;) :cool:
Sine
Er det virkelig sant??:D Nå ble jeg såå gla'! Så for meg at alt kom til å gå i vasken jeg nå...
Jippi!! Og takk for svar..:klapp:
Eh... trekker tilbake den selvsikre tonen min. Jeg så også på søknadspapirene og oppdaget det du gjorde.
Men jeg vil gjerne få det til likevel, skal bare høre med noen andre studenter som har babyer hva de gjør.
beklager hvis jeg nå ga deg falske håp, men intet er ennå avgjort.
Trøsteklem fra meg :klem:
Har sjekket i alle brosjyrer (lover og regler) jeg nå, men jeg finner ingenting om at man ikke får perm m/ lønn når man studerer. Det står bare at mor selvfølgelig ikke må være i ARBEID...
Tror jeg bare gjør som jeg har planlagt jeg nå, så får jeg håpe de ikke "finner det ut" på en måte... Hvordan og hvem kan merke at jeg går på skolen da??
La meg få høre når du har forhørt deg litt da.. Har lyst til å ringe trygdeetaten og spørre om dette jeg, men jeg er litt feig. Tørr ikke, i tilfelle jeg skal få det svaret jeg IKKe vil ha...:p Da er det heller bedre å ikke vite!
La inn et innlegg på "Rettigheter" oxo jeg.. Kan du ta en titt på det jeg skrev der..?
Noen andre som vet noe om dette???
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.