PDA

Vis full versjon : ny på snart mamma

Aud
20-09-2002, 15:22
Hei alle andre gravide og tvillinggravide!!
Jeg er ny her, og tvillinggravid (10+0).
Dette er det eneste forum jeg har funnet hvor faktisk andre kvinner også blør. Jeg har igrunn trodd jeg har vært ganske alene om det, og det at jeg har funnet andre her med samme problem, opplever jeg nesten som en bekreftelse på at dette går bra.. Ganske teit, men man blir ganske teit når man hele tiden går og veksler mellom aborttanker og glede over fortsatt liv..
eg oppdaget at jeg var gravid for 6 uker siden, veldig glad for det. 2 uker senere fikk jeg styrtblødninger, og forberedte meg på SA. Sjokket var derfor stort da ultralyden viste 2 hjertelyder!! Utrolig morsomt, samtidig som bekymringene ble enda verre..
Min trøst er at mitt forrige svangerskap forløp på samme måte, jeg blødde kontinuerlig til uke 24. Resultatet ble en frisk og fin gutt som i dag er 3 år. Skal på ny ultralyd mandag - det blir dødsspennende..

karlista
20-09-2002, 20:38
Hei.

Ville bare ønske deg velkommen til dette forum.:)

Jeg har selv ingen erfaring med blødning i svangerskap, men har lest at flere har det, og du har jo også opplevd det i ditt tidligere svangerskap.

Ja det blir spennende fremover nå, med to i magen.
Jeg er kommet litt lenger enn deg, og det er jo litt forskjell fra mine to tidligere enling-svangerskap til dette når jeg går med to i magen. Forskjellen er hovedsakelig at jeg er endel større nå og at kontrollene er hyppigere. Ellers er det likt, ikke noe plager av noen slag enda......*bank i bordet*.

Lykke til.

Hilsen Karlista.

Mamma til:storeb:, :stores: og to i magen:baby: :baby:

Beate
25-09-2002, 23:14
Hei Aud!

Velkommen hit:)

Jeg har òg vært plaget med blødninger 3 perioder hittil i svangerskapet, og det er IKKE noe gøy...:( Har heldigvis fått komme inn på sykehuset med en gang alle 3 gangene, og blitt beroliget med ul og at vi har sett at barna har det bare bra.

Lykke til framover!

Beate, 16+1