Vis full versjon : KJenne liv ??????
Hei dere andre som er over 12 uker.
Har dere begynt å kjenne noe?
Har dere den evige kilinga i magen, under navelen?
Det har jeg:D
Det kjennes ut som om det er fisk der...... Og det er ikke luft.
MORRO:klapp:
Har merket det i ca en uke. Men i dag har det vært nesten hele tiden. Jeg klør igjen, men det hjelper ingen ting.
Noen andre som føler det sånn??
Koz "egget" 12+1
PS! jeg er andre gangs.
Marianne73
20-09-2002, 16:00
Hei !
Jeg sniker meg inn fra mars-klubben har termin 30 mars så muligens havner jeg i april klubben etterhvert.
Jeg er akkurat 13 uker og de to siste dagene har jeg følt masse rart i magen min rett under navelen litt til høyre. Det føles som en liten dirring eller som du skriver kiling. Jeg er førstegangsfødende og burde følgelig ikke kunne merke noen ting, men hva er det da jeg kjenner ????? Kanskje er det bare et sterkt ønske for mitt vedkommende å få en bekreftelse på at det er noe inni magen - jeg har ikke vært til UL og heller ikke hørt hjertelyd.
Uansett - det er spennende alt som skjer med kroppen for tiden
:) :) :)
Marianne (13+0 tror jeg)
Ja, det kan nesten kjennes ut som leamus, bare at det er over i løpet av no time.....
Jeg var inne å smugkikket litt i marsklubben, ser der at det er mange som kjenner liv så tidlig.
Det er helt sikkert riktig det du kjenner:D
Jeg vet i allefall at det jeg kjenner er "egget" mitt som romsterer.
Det er en nydelig følelese :D
Da vet jeg liksom at alt er bra.
Jeg har sett "egget mitt på UL 4 ganger allerede også. Så jeg vet at h*n vokser som h*n skal.
Tenk at babyene våre allerede er ca 8 cm store.......
Det går fort. Første gang jeg så`n, var`n bare 3,2 mm.
Helt utrolig.
Ja,ja, det ble litt annet å dette her, men det går vel.
Lykke til videre Marianne:)
Koz "egget" 12+1
Tidl. bruker
20-09-2002, 17:03
Nesten helt sikker på at jeg kjente liv her om dagen:D
Det var akkurat som en liten lemus, som Indi skriver. Varte i fem sekunder og ble avsluttet med noe som kjentes ut som en liten boble som sprakk. Kjempedeilig;) 0g enda så er jeg jo bare 11+5 og førstegangsgravid!
I går var jeg på ultralyd og så at den lille lå å sparka og vinka til meg:mervink: Gjett om det var en stolt mamma og pappa da.
Klem fra Nilsma og lillevennen:baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.