PDA

Vis full versjon : den lille kan ikke bli borte nå....

ildtopp
05-08-2003, 22:51
jeg er i uke 8+6 i dag... på ettermiddagen i dag kom det en lysebrun utflod, og det har det gjort i hele kveld. Hva er det?? Mister jeg den lille bebi'n nå????

Jeg har mensmurringer, fortsatt like kvalm og trøtt! Bør jeg ringe legen kanskje??

Ametyst
05-08-2003, 23:11
Jeg ville ringt legen i morgen for å komme på en sjekk i tilfelle. Bedre å være på den sikre siden og å slippe å gå og lure på dette for seg selv.

Kim Elise
05-08-2003, 23:44
JEg vil råde deg til å ringe legen din...tviler på at det er noe galt med den lille...du burde ha blød mye mer hvis det hadde vært SP i uke 8....det sa min lege til meg isåfall...

15+3

C3PO
06-08-2003, 07:00
Som de andre skriver, Mimmi, må du ta kontakt med legen din. Men det kan absolutt gå bra. Jeg har hatt småblødninger siden 8+6, jeg også. De to første ukene var det brunt med noe rosa og rødt innimellom. Nå er det stort sett borte, med bare litt lysebrunt om morgenen.

Selv har jeg et blodkoaguleringsproblem som gjør at blodtilførselen til morkaken blir vanskeliggjort, men dette har vi under kontroll, med hjelp av diverse medisiner som jeg tar daglig.

Lykke til. Jeg skal tenke på deg.:stakar:

12+2

Feline
06-08-2003, 07:53
Ville også bare si at jeg hadde lysebrun utflod HVER DAG de første ukene, frem til uke 15-16 mener jeg å huske!!! Men det er bedre å ringe legen istedenfor å gå og bekymre seg. Det er jo IKKE bra!!

:stakar: Lykke til

T-18

Filifjonk
06-08-2003, 11:54
Jeg har totalt 6 SA'er bak meg ( alle i uke 5 - 9) og kan derfor berolige med følgende.. Så lenge du ikke har smerter eller blør friskt blod behøver du ikke å engste deg eller å løpe til legen
Brunaktig utflod er om enn ikke normalt.. men veldig vanlig tidlig i svangerskapet.. Kroppen er litt hormonforvirret og derfor kan du få menslignende blødninger..eller brunaktig utflod.. Men med en SA så er alltid blodet friskt.. ! ALLTID!!!!
Dersom du har en SA på gang i 8 uke.. så ville du ha blødd mye mye mer og hatt betyderlige smerter langt utover dette som regnes som menssmerter..
Så ro deg ned og se ting ann litt.. Jeg er overbevist om at du ikke har grunn til bekymring..

ildtopp
06-08-2003, 12:37
jo takk for alle svar! skal til legen kvart på 2 i dag! Jeg vil sjekke opp dette jeg...

Uansett så er det ikke "normalt" at det kommer noe farge ut derifra nå.. og derfor en tur til legen! Det er sikkert ikke noe galt men en blir jo litt bekymret når det er noe rart som skjer med kroppen ens.

og jeg løper ikke til legen for all slags grunner. er fælt sjelden der. men akkurat nå har jeg et behov for å bli sjekket opp!:)