PDA

Vis full versjon : SnartGravid er nede og jeg er endelig GRAVID!!

Tineliten
06-08-2003, 10:00
Hadde så inderlig lyst å dele resultatet mitt med vennene jeg har fått på SnartGravid, men jeg testet positivt mandag kveld og har ikke kommet inn på siden enda!

Hadde bare lyst å si til alle sammen der inne: Stå på, takk for støtten og tålmodigheten!

Må vente to uker til før jeg kommer til legen og får vite termindato, men mine foreløpige beregninger viser midten av april!! :D

Gleder meg!!!

Masse klemmer fra Tina

C3PO
06-08-2003, 10:44
Hei Tineliten

SG har vært oppe siden mandag, så det var rart at du ikke kommer inn. Kanskje trenger du å endre linken din? SG er endret til SM-format, så du må bruke: http://www.snartgravid.com og registrere deg på nytt.

Jeg har nettopp vært inne og sjekket, og alt funker som det skal. Kos deg med å gi beskjed til vennene dine.:)

Tineliten
06-08-2003, 14:21
Jeg brukte linken din og kom inn på hovedsiden. Men når jeg trykker på Møteplssen, får jeg bare frem at siden kan ikke vises. Akkurat det samme som har skjedd de siste dagene. Er det noe jeg gjør feil?

C3PO
06-08-2003, 14:34
Har du registrert deg på nytt, som jeg skrev? Du får ikke sett Møteplassen før du har gjort det.

Tineliten
06-08-2003, 14:53
Hvordan registrerer jeg meg på nytt da? Var ikke registrert når jeg brukte siden før.