Vis full versjon : Jeg har "ikke" dilla på noe!!!
Jeg har ikke dilla på noe, har jeg sagt hele tiden men i går klarte jeg å trykke i meg følgende
:blush: 1 stor Lion (sjokolade)
:blush: 1 stor Troika
:blush: 1 pakke med kjeks – en ny variant med Twix/Raider fyll
:blush: 2 stk. Heksehyl – myke lakrisstenger med salmiakkfyll
:blush: 2 pærer
:blush: 1 eple
:blush: 1 kg. Stenfrie druer (satt ny rekord, benyttet kun 4 minutter)
og dette var mellom måltidene.
Føler at det er noe som ikke er helt normalt her! :gal2:
Member of: GFAVØK
Jeg syns dette hørtes helt normalt ut jeg.
Kan ikke helt skjønne at noen skulle reagere på dette... :D
Sambo åpnet ene skuffen på nattbordet mitt igår, og DA ble jeg flau da! Jeg ligger ofte i sengen og ser på TV og da må man jo ha litt næring. (det kan jo også kalles smugspising... ) Heretter skal jeg sørge for å kaste innpakningspapirene etterhvert. Tror han ble litt sjokkert :blush:
Men du Katta, 1 KG med druer! På 4 minutter!
Det må da bli noen virkelig "interessante" utslipp av slike inntak... :eek: Hvordan blir det mottatt da av andre i samme rom? :D
GFAVØK, hva står det for da?:
Gravide Formidable Avhengige Vrak Ønsker mer Kalorier... i så fall kan jeg melde meg inn med en gang... :D
Lillehammer
20-09-2002, 20:50
\utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol} \utklipp{lol}
Det er viktig å trives jenter! :kidoki:
Klem Lillehammer
Lillehammer
20-09-2002, 20:52
Ikke helt heldig med den der. Men dere skjønte sikkert poenget: jeg lo litt da vettu... :o
Klem Lillehammer
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.