Vis full versjon : Noen som har lyst på is??
Hei,
:ide:
Vet at det dere er kjempesugne på å få kortet ned ventetiden i disse dager, og lurte derfor på om det var noen som hadde lyst på litt is på Aker Brygge igjen...
Nå er vel også dere alle ute i permisjon, så da er det vel lettere å møtes på dagtid....
Hva med tirsdag 20/8, kl 14?
Pope 30+4
:klapp: :klapp: Du tar saken i egne hender Pope og det er bra.
:nam: Jeg blir med på is.
Klem fra Miro
Spis et par for meg og... :nam:
Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby:
Sukk.....selvfølgelig har jeg lyst på is, kjære deg....men det blir dessverre ikke noe på meg denne gangen heller :leiseg: :leiseg:
For det første så skal jeg bort på formiddagsbesøk den dagen, for det andre så tror jeg ikke jeg orker å kjøre så langt....får så kynnere og blir dønn sliten i kroppen min av lang bilkjøring. Gruer meg allerede til å reise inn til Drammen til lørdag, men da må vi......og for det tredje så får jeg ikke lov av min kjære å kjøre så langt alene så tett opp mot termin :bonk: :bonk:
Så noen får melde seg frivillig til å spise ekstra mye is for meg....jeg vil gjerne ha pistasj, pistasj og litt pistasj på toppen :D :D :D
Ha en flott dag
klem fra Mormona T-19
:sint:FYYYY !! :sint:
Neida.. Men jeg tenkte bare jeg skulle si:
Jaaaa, jeg har lyst på is.
Kan dere vææær såå snill å spise en for meg også??? :leiseg:
Jeg har jo diabetes...:leiseg:
Kos dere!
Stini ( ;) )
Neida, alle er ikke ute i permisjon enda. Jeg skal jobbe helt frem til 4. september, men har trappet ned til 50%. Vet ikke helt hvilke dager jeg skal jobbe den uken, men det ser ut som jeg kan klare å få blitt med.
Hvor pleier dere å møtes??
Eforia
34+3
Er du ute i permisjon, da Pope? :???:
Sukk...noen is på dagtid blir det ikke på meg før den 7.oktober, for da går *jeg* ut i permisjon. Men akk, da har vel høsttstormene tatt oss og alle isbarer er låst og lukket....:leiseg:
Divine (snikleser) og Lilleulv
Polyanna
14-08-2002, 16:00
I'm in!
Polyanna, T-27
Hehe, Divine - misunnelig?
Neida, jeg er ikke ute i permisjon, men jeg tar meg fri denne dagen. Skal følge forelesning på BI fra 08.00 - 11.30. Deretter skal jeg på siste Grete Roede kursdag (som jeg startet før sommeren) kl 12.00....og deretter iler jeg ned til Miro og Polyanna som sitter å gulper i seg is for både Stini og Anne M...:D
Deilig, kald og heeerrrlig italiensk is...
Vi møtes samme sted som sist, benken foran McDonald. Er det fint vær, sitter vi ute på bryggen og er det rufsete og dårlig sitter vi trygt inne på isbaren....
Pope 30+5 :bryn:
Hmmmmm......
Er det virkelig noen som IKKE har lyst på is ?? :o
Dessverre bor jeg i Begren så jeg får spise isen alene
KOS DERE :)
Klemmer
Vimsen
Jeg ser på is som medisin fordi de hjelper mot halsbrann så da gir jeg meg slev lov til å nyyyte mange. Kommer gjerne en tur på tirsdag og spiser en is sammen med dere! Med et lite forbehold om hvordan bekkenet mitt oppfører seg den dagen.
Varm sol-hilsen fra Shanki
POPE:p
Spis litt for meg oxo...
Ingen sånne "aktiviteter" her i Bodø...:leiseg:
Kanskje jeg burde høre med alle magedamene her ..om noen evt vil?? Teit hvis ingen møter opp...men vi er da en del på Bim-treffene...selv om det har vært "mannefall" nå i juli:klapp:
Iværtfall,kos dere allesammen!!!!
Wanja34+4
JAAA! Jeg vil også spise is sammen med dere på Aker Brygge. (Med et lite forbehold om at formen er bra. Bekkenet er ikke helt godt om dagen.)
Da ses vi kanskje da?
Klem fa Imotep og lille I (T-21) ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.