PDA

Vis full versjon : UL på fredag...

Sala
13-08-2002, 19:33
Skal ha ordinær ul på sykehuset på fredag! Er så utrolig spent på om alt er bra, og om vi får vite kjønn! Har liksom satt som mål ikke å gjøre de helt store innkjøpene før etter denne bøygen da, men nå begynner det å røyne på synes jeg!! Så mye fint i butikkene nå!! Salg på Fru Lyng, måtte jo da bare kjøpe et par body'er, noe annet ville jo vært direkte uøkonomisk!!:D

Flere som skal ha ul snart, og som gru/gleder seg...?

Sala 18+0

Eirill
14-08-2002, 16:32
Vi har enda ei uke igjen å vente på å få se Lillebrøster! :baby:

Denne gangen gleder jeg meg bare! (Er det noe galt får jeg ta det der og da..........)

Da Tuppsjura lå i magen var det med skrekkblandet fryd jeg hoppa opp på benken..... Heldigvis var alt i orden, og resultatet er ei 14 mnd gammel nyyyyydelig tulle! :D

Tidl. bruker
14-08-2002, 16:41
Vi skal ikke på ul før 27.august! Jeg synes det er så fryktelig lenge til. Men jeg trøster meg med at jeg hørte hjertelyden på mandag :elsker:

Jeg må inrømme at jeg har handlet litt jeg også - men bare utstyr. Håndklær, vaskekluter, gaskluter o.l Jeg har sett mye på små hvite bodyer, sokker o.l, men tør ikke kjøpe noe før etter ultralyden. Men da skal jeg jammen meg unne bebisen en liten ting eller to :wow:

selda
14-08-2002, 23:56
Jeg skal på ultralyd om 6 dager (20.august) å gleder meg veldig til det. Har to barn fra før en avhver,har tidligere ikke vist noen ting. Men denne gangen har vi lyst å vite det.

selda 17+3