PDA

Vis full versjon : Dagbok..

Tigris
20-09-2002, 18:43
Skriver dere dagbok under svangerskapet? Jeg skriver ikke dagbok til vanlig, men fant ut at det kunne være morsomt å skrive nå som jeg er gravid. Gøy å ta fram siden.. Og nyttig til neste svangerskap.
Ett lite tips er at på Barnimagen.com kan du ordne deg en egen side, hvor du kan skrive dagbok. Der får du oxo en oversikt over hvor lenge du har igjen og hva som skjer i svangerskapet i den uken du befinner deg i nå... Kjempe smart!

IzziCreo
21-09-2002, 01:32
Heisan,

jeg var veldig flink de første 4 mnd - og så har det dalt rimelig fort :( Og det er så kjipt... Må ta meg sammen, for slik du sier så er det kjempesmart å ha til evt senere svangerskap - og for ikke å glemme; artig å ha! :)

Jeg skriver bare en selv jeg. Tenkte først på å bruke nettdoktor sin e.l - men fant ut at det var like enkelt å skrive en selv :) Skriver heller ikke dagbok til vanlig.

Klem Suzie Q 28+4

Sine
21-09-2002, 02:04
Jeg var også flink de første 4 mnd., men er noe slapp nå.
Uff, jeg må visst ta meg sammen.

Sine

susse
21-09-2002, 14:41
Jeg skriver ukedagbok. Gjorde det samme med storebror, og det er morsomt å sammenlikne ! Hver dag hadde ikke nytta med full fart hele døgnet her i huset :)

Alva
24-09-2002, 13:33
jeg skriver hver uke. Har laget meg noen sider hvor jeg til overskrift har
5 MÅNED
6MÅNED osv, og under der skriver jeg opp
Uke 16 ----
uke 17---
Altså, skriver litt om hver eneste uke. Dette gjorde jeg også sist gang, skrev ukesoversikt, og det er kjempespennende å følge med, og sammenligne. Skriver ofte opp magemålet og sånn hver uke, og ser jo da at det går fremover...
Begynte allerede i uke 4/5