Vis full versjon : Hm...?
Når skal en sende inn papirer på at en skal gå ut i permisjon? Jeg satser på å jobbe frem til termin 24 januar. Eller ikke de tre ukene før. Trygdekontoret mitt er litt tilbakeholden med informasjonen, så jeg er litt ute i det blå faktisk
Det er en annen ting forresten: vi får jo veldig lang fri når det er jul rett før og sånn! Fin fint for min del ihvertfall. Blir vel alle sju sortene i år da! Og 10 kg ekstra:D
Hjelp?:???:
Heisann LilleMy !
Så vidt jeg har skjønt så må man gå ut i permisjon senest 3 uker før termin !
Jeg har termin 31.januar og må gå ut i permisjon senest 10.januar.
Tror du kan sende i permisjonssøknaden når som helst. Den bli jo ikke avslått. ;) Vanligste er vel å sende den inn en eller annen gang etter halvveis(i svangerskapet).
Klem fra Loppa & Lille Håp, 21+0.
Om du vil eller ikke, MÅ permisjonen starte 3 uker før termin - som Loppa sier. Arbeidsgiver vil sikkert like å ha søknaden i hende så tidlig som mulig, så utlysninger etter vikarer kan starte. Ellers vet han jo ikke for sikkert hvor lenge du har tenkt å bli borte (muntlige avtaler med gravide lønner seg verken for arbeidsgivere eller samboere/ektemenn)!
Har du termin 24. januar, må du altså ut i permisjon 3. januar.
Ser for meg oss med digre mager såvidt rekke fram til kjøkkenbenken med mel over hele magehabitten, bannende og svertende fordi vi aldri har bakt alle sju sortene før og akkurat nå SKAL vi klare det om krampa tar oss!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.