Vis full versjon : åå takk Gud for Gaviscon!!!!!!!!!!!
nå er jeg kvitt halsbrannen for evig og alltid (bank i bordet!!!! )
kjøpte Gaviscon på apoteket og tok dem for første gang i går kveld. HERREGUD jeg ble kvitt halsbrannen nesten umiddelbart. har hatt en av de beste nettene siden jeg ble gravid, utenom tissingen da. men halsbrannen er VEKK!
og så smakte de godt og jo, god fruktsmak, nesten som drops:D
klem Iset 25+1
Hm.. Kanskje jeg skal kjøpe meg det da :)
Enig:klapp:
Aner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten. Jeg nærmest bælmer en flaske i uken.
er det flytende også? jeg bruker tyggetabletter.
Ja det finnes i flytende også. Det smaker helt forferdelig, men virker mye fortere og lenger enn tyggetablettene. Den tykke kremaktige konsistensen legger seg som et teppe nedover.
Gaviscon var den eneste tabletten som hjalp meg sist :D
Smaker nesten som love-hearts jo! :p
Nyt netter uten halsbrann!!
Gaviscon hjelper ikke på meg i det hele tatt :sint: Nå har ikke jeg prøvd den flytende varianten, bare tablettene. Og det sies jo at flytende er mest effektivt....
Men det er bra at dere har funnet noe som funker da. Halsbrann er jo bare HAT!
T-15
Adrienne
09-08-2003, 10:53
Er enig i at den flytende ikke akkurat smaker all verden, men det er effektiv som bare det, og da er det verdt det. Ikke det at jeg er så veldig plaget, bare av og til om nettene. Da tusler jeg meg ut på badet (må jo tisse uansett :p ) og tar meg en real slurk. Avslutter med en vekk-i-morgen, som er veldig effektiv på å fjerne smaken av gavisconen. Så sover jeg som en stein helt til neste tissetur to timer senere. :D
For meg funker mandler bedre. Jeg tygger på dem hele dagen, godt er det og.
Ikke sant de er fine?
De overlevde jeg på i mange mnd sist svangerskap.
Og de kan dempe brekninger, selv om man ikke i utgangspunktet egentlig er kvalm......de hjelper der også.:klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.