PDA

Vis full versjon : Er det sånn det skal være da??

Mormona
13-08-2002, 19:39
Jeg sitter her med mine hobittben og lurer på litt ting....

Var jo hos jordmor i går og fikk strykkarakter på føttene mine...noe jeg forøvrig har full forståelse for. De er mildt sagt helt forjævlige nå :leiseg: :leiseg:

I går kveld var den verste kvelden i manns minne for føttene mine. De var så sprenghovne at de skinte....ventet rett og slett på at de skulle sprekke og lage strekkmerker. Det hadde vært noe, det....strekkmerker på fotbladene. Men det jeg lurer på er at jeg mistet følelsen i den ene foten. Var så hoven at jeg ikke klarte å bevege tærne på venstrefoten omtrent. Ikke vondt, men helt nummen og følelsesløs nesten. Er det sånn det skal være da??

I dag er jeg bedre så langt....jeg lå med bena skyhøyt i sofaen i går kveld helt til jeg la meg, slik at hevelsen hadde gått ned en del i dag morges....men til gjengjeld så har jeg skikkelig vonde føtter og legger i dag :leiseg: :leiseg:

Har dere det sånn, dere andre som er medlemmer av hobittklubben?? Hovner dere sånn opp at dere mister følelsen i bena...ble litt engstelig jeg, for sånn har jeg ikke hatt det før....???

Er så frekk at jeg legger med et bilde av føtter og legger, jeg så kan dere se på fotballbena jeg har fått meg......og det uten å trene i det hele tatt ;)

Klem fra Mormona T-19

Mormona
13-08-2002, 19:48
prøver igjen...

Mormona
13-08-2002, 19:57
og igjen.....

Mormona
13-08-2002, 20:00
sorry....får ikke til dette i dag...kanskje bare greit, så slapp dere å se hobittene mine...;)

Er likevel takknemlig for svar altså.

celina
13-08-2002, 20:00
hei!

Vet du .. jeg har det på samme måte- bare i fingrene mine!

På to fingertupper jeg konstant er følelsesløs... og om natten sover alle fingrene hele tiden..våkner nok 5-6 ganger av dette hver natt!

Legen sier at det er vann i vevet som gjør at noen nervebaner blir påvirket.. de vil ikke gi vanndrivende så sent...

jeg må bare holde det ut en liten stund til...

:sint:

Klemmer Celina t-8

Anne M
13-08-2002, 22:01
Kjære Mormona ;)

Det er dessverre tilfelle hos de fleste som lider av dette...
Huden blir helt blank og sprekkeferdig, nervene tåler ikke dette og "svimer" av, iflg legen min.
(som alltid har en grei måte å forklare tingene på...:klapp: )

Men hold de høyt oppe så ofte du kan, nå er det bare dager igjen til de forsvinner...

Sender mange "Hobbitt-dra-deg-bort"-tanker din vei :stakar:

Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby:

Preggy
13-08-2002, 23:59
Hei Mormona!

Nå hadde føttene dine kommet frem likevel, til og med flere ganger;)
Jeg tror nesten det eneste du kan gjøre er å legge deg ned med bena opp, og prøve å drikke mest mulig vann.......Ellers får du trøste deg med at NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!!:klapp:

Håper det bedrer seg litt i dagene fremover

Stini
14-08-2002, 00:31
Kjære Mormona...

Må bare få sende deg en stor og god::stakar:
Dette så ikke godt ut nei..:(
Men jeg må innrømme at jeg har sett verre, ikke på meg selv men på andre.
Selv har jeg velsignet lite vann i kroppen..
Tror faktisk at Merethe er med i Hobbitklubben..
(Håper ikke du tar det ille opp, Merethe..)
Men jeg føler med deg, vennen..
Heldigvis, kanskje en mager trøst, men det er ikke lenge igjen nå..
Håper du har det bedre.
Ta vare på deg selv, Mormona!:vink:

:klem: fra Stini & Lille Håp 35+2

Linmom
14-08-2002, 01:37
Sommeren 1996 gikk jeg gravid med eldstemann, og vet du,- jeg hadde såååå mye vann i føttene..og syntes det var fryktelig ubehagelig:uff: Fikk bare ikkkkkkke på meg skoa (hadde ikke råd til å kjøpe større strl.) :eek:
Denne gangen har jeg foreløpig holdt meg ganske vannfri.. og det forbløffer meg. Kanskje kommer det snart...
Håper smertene/ubehaget forsvinner fort. Nå er det ikke lenge igjen, Mormona!!!:klapp: :klapp: Og da blir føttene dine som før ganske fort!!!
Klem fra Linmom, 35+0

Eforia
14-08-2002, 12:52
Huff Mormona!

Dette er ikke godt, det vet jeg vel som har akkurat like lekre ben for tiden. I går var de faktisk bedre, i alle fall den venstre foten, for da var jeg hjemme (er 50% sykmeldt). Men i dag er det på'n igjen!

Fingrene mine blir sånn i varmen, kan nesten ikke bøye de...

Vi får trøste oss med at det går snart over!

Klem
Eforia