Vis full versjon : Begynner faktisk å bli utålmodig...
Jeg føles så sprengt......en god forklaring var overskriften jeg så på et annet innlegg; BABYSPRENG... *hehe*
Det føles virkelig som fødselen er rett rundt hjørnet at magen min ikke vil tåle å strekkes en millimeter til.....
Men det er ikke slik hver dag, men omtrent annenhver dag.....
Ille følelse, jeg følte meg faktisk så fødeklar her en dag at jeg pakket klart sykehusbagen... *s* Da begynner det å sprenges... *s*
Noen andre som føler det på samme måten?
Savanna 32+0
Jeg føler det også på samme måte veldig ofte. Har på følelsen at babyen ikke klarer å vokse mer, fordi det er veeeldig liten plass i magen min, heheh.... Men den skal nok bli en del større, ja.... Siden bebissen min sitter i seteleie, har jeg hørt at denne "sprengfølelsen" kan være større enn om den hadde ligget rett vei. Får håpe h*n snur seg snart......
Vært tålmodig, og finn på noe hver dag. I dag har jeg faktisk vasket og sortert klær som jeg har lånt av ei venninne i størrelseskategorier, og pakket dem ned til bruk i riktige måneder. Nå skal jeg faktisk begynne å pakke bag til sykehusoppholdet........
Hilsen utålmodig Amasone:gal2:
Selv blir jeg mer og mer sikker på at jeg kommer til å føde nærmere menstermin, SF-mål stemmer bedre overens da, babyens vekt også faktisk...ble fredag målt til 2350gr....
Selv har jeg pakket alllerede for vi hadde en tur på sykehuset i forbindelse med blødning og da fant vi ut at det var like godt å ha bagen klart heretter....
Samboern ble ett hakk roligere nå som han vet at det er klart hvertfall... *s*
Savanna 32+1 (UL termin 19.11.02/ menstermin 1.11.02)
Dette gjorde legen min med ultralyd,
Målte i diverse retninger og satte inn disse målene i en tabell og fikk frem ca. fødselsvekt, det er +/- 10%
Savanna 32+2
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.