PDA

Vis full versjon : Sex lyst

Unregistered
21-09-2002, 15:50
Hei.
Har et spørsmål om det er flere som har det som meg, jeg har null sex lyst om dagen og da mener jeg null. Går med konstant dårlig samvittighet ovenfor partneren. Jeg er ca 24 uker på vei, er det flere som sliter med dette? Hvordan løser dere det? Har dere noen gode tips?
Hilsen ei frustrert ei.

Pia
22-09-2002, 14:54
Jeg har det på akkurat same måten som du,og går med konstant dårlig samvittighet. Heldig vis har jeg en fantastisk mann:klapp:
som er veldig forståelsesfull.
Jeg har ei venninne som også hadde det på same måten men hun fikk tilbake lysten etter uke 20 så det er vel håp i hengende snøre,hi hi.

Pia :) og nurket :baby: (uke 19)

Unregistered
23-09-2002, 13:29
Ha ha...

Vil nesten kalle det Luksus problem...men alle problemer er så klart viktige problemer.

Jeg har topp sex lyst, men sambo har null. Er redd for å skade noe der inne sier han... tror rett og slett det byr ham itt i mot å ha sex med en gravid og at han er redd for at den lille skal sparke ham mens han holder på...at han skal miste "tenninga"

Vet heller ikke om kroppen min hadde orket noe særlig sengekos om jeg hadde fått sjansen. Bekkeløsning og andre ryggplager gjør meg ikke akkurat sprek i senga :)

Men jeg koser meg selv ... nesten daglig :blush: så får han bare ha det så godt... :lol:

Hilsen meg

Amasone
29-09-2002, 19:53
Skjønner ikke hvorfor den anonyme innskriver før meg synes at det er et luksusproblem at man ikke har sexlyst. Det kan være fryktelig belastende for et forhold hvis den ene har lyst og den andre ikke. Selv har jeg mindre lyst enn ellers, og jeg er i uke 35. Har hatt det slik siden jeg ble gravid. Mannen min klager ikke, og er veldig fortsåelsesfull. Så frekvensen på sexlivet er noe redusert i forhold til normalen, kan man si.......

Høres nesten ut som om du synes at sex er best bare med deg selv, uten partneren din?

Alt er imidlertid normalt under et svangerskap - både for menn og kvinner. Noen får mer lyst, andre får liten eller ingen lyst....... dette gjelder for begge kjønn.

Hilsen Amasone:stakar:

Vinga
30-09-2002, 00:00
Ikke redusert sexlyst her :o

Men antall stillinger blir jo begrenset da pga mild bekkenløsning og stadig voksende mage :o

Men den som vil.... ;)