Vis full versjon : Slimproppen
Lurer på dette med slimproppen. Er nemlig ganske sikker på at den gikk for to dager siden. Men hvor lang tid før fødselen går denne? Regner jo med at dette er ganske individuelt. Men dere som har født før og fikk med dere når proppen gikk.... hvor lenge før fødselen var det?
Tidl. bruker
13-08-2003, 20:15
ja det lurer jeg og på.. alle må svare på denne.. (som har født før da..) dytter den litt opp..
Samme dag, men det var ikke et alternativ... :uff:
Skulle hatt et null alternativ også.
Min gikk samme dagen, tidlig under fødselen (åpningsfasen)
Siludvig
13-08-2003, 20:41
Nå sist gikk slimproppen min tre uker før fødsel.:uff:
rarelillemeg
13-08-2003, 20:51
Min ene erfaring så langt:
Ikke i det hele tatt - ingen antydninger før vannet sa poff. Jeg gikk og ventet på den berømmelige proppen, men så altså ikke snurten av den. Enkelt og greit.
Med førstemann gikk proppen etter at legen hadde røsket litt for å fremskynde modning, tre dager etter ble jeg satt igang ( to uker før termin pga svangerskapsforgiftning)
Andremann: Hvilken slimpropp ?? Hadde ingen tegn til den hverken før eller under fødselen.
*ratata*
13-08-2003, 22:25
Den gikk i det vannet gikk og poff 3 timer etter satt gutten der...
Men som nevnt over det er veldig forskjellig
Første del av slimproppen min kom klokka 17 dagne før jeg fødte. (Jenta mi kom klokka 13 dagen etterpå)
Men dette er jo veldig individuelt.
Tidl. bruker
14-08-2003, 19:27
Ganske akkurat 24 timer før Ane Teoline var ute...
Slimproppen gikk 2 dager før de første riene begynte og 3-4 dager før poden var født. Skrev 3 dager.
Min gikk samme dag som fødselen startet.
Tidl. bruker
17-08-2003, 09:53
Slimproppen gikk en tirsdag morgen. Da hadde jeg hatt murringer hele natten. Var hos legen samme dag, og hun røsket litt:) Om kvelden fikk jeg rier, men jenta kom ikke før torsdag formiddag.
14+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.