Vis full versjon : Er dette normalt ??
I går i halv totiden begynte jeg å få en del mensmurringer i korsryggen og magen og ut over ettermiddagen så økte det bare på smertene kom og gikk i sitt eget rare tempo uten at det var noe "rytme" i det. Prøvde å ta et par paracet for å se om det hjalp ,men det gjorde det ikke så det jeg lurer på nå så "geønn" som jeg er på dette feltet er om dette er normalt eller om jeg burde tatt kontakt med legen / føden?? Vil jo ikke mase på noen heller da:p hvis dette bare er helt normalt. Kjenner endel murringer idag også men ikke på langt nær så mye som i går. BLir jo ganske sliten av å gå slik også da. Så dere magedamer er det noen som har noen gode forslag?? Er det noe jeg bare må regne med fremover eller er her noen "ugler i mosen " som ikke burde vært her enda??
Håper noen har noen gode forslag til meg.
Ha en fin kveld da jenter:)
Maja-mor
21-09-2002, 21:56
Hm......aner ikke hva dette kan være jeg.
om du er bekymret, så ring til føden du!;)
Klem Maja-mor (32+5)
For meg høres det ut som kynnere,lik kynnerne jeg hadde de siste/den siste måneden før jeg fødte... Følte også at det var "rytme" i dem,og at de ble gradvis vondere og vondere. Men,da de virkelige riene satte inn,kjente jeg stor forskjell!!!Så,hvis du virkelig synes det er vondt(!!), Og du tror det kan være mer enn "bare" kynnere,så hender det jo at babyene vil ut litt før planlagt.... Da ville jeg tatt en kjapp telefon bare for sikkerhets skyld.
Klem Hanne 20+5
Har også hatt slike menslignende smerter nederst i magen en stund. De kommer helst når jeg ligger og slapper av( av en eller annen mystisk grunn). Har vurdert å ringe føden flere ganger, men så har de gått over av seg selv. Skal spørre jordmor om dette når jeg skal til kontroll i morgen.
:???:
Jeg har slitt med dette nå en ukes tid (dvs. i hele uke 32) var hos lege på onsdag og han sa det ikke var noe galt. Hodet lå ned, og kom ikke til å snu seg igjen, men det lå over bekkenet ennå.
Jeg dro tilbake dagen etter og fortalte at det ikke var blitt noe bedre. Da fikk jeg beskjed om å ringe ham dagen etter hvis det ikke hadde gitt seg og om jeg var bekymret for noe:gal2:
Jeg har ikke ringt ham tilbake, men har hatt det helt jævlig i helgen. Jeg vurderer faktisk å ringe sykehuset i kveld/natt om det ikke gir seg (men det er vel bare kynnere:uff: )
Ring om du føler deg utrygg i hvertfall! Bedre å "mase" en gang for mye, enn en gang for lite...:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.