Vis full versjon : Hva skjer her
se på å dedette hehrer erer dedetet nonoene sosm klarerer ogog leles
Aannnnerer ikke hvhva dedet erer sosom skskjerer
skririverer heheltlt vavannnnlig nån
HJELP
HVA HAR SKJEDD MED DATAN MIN
Hadde samme problemet for en stund siden og måtte skifte tastatur. Hadde sølt litt for mange coladråper på det:o
Tastene klistret seg littegranne fast. Akkurat nok til at bokstavene kom flere etter hverandre. Prøvde først å skylle det og tørke med føner, ble bra en liten stund, sølte nye coladråper og det ble helt ødelagt. Så nå er det helt slutt på brus ved datan:(
Opprinnelig melding fra caja
se på å dedette hehrer erer dedetet nonoene sosm klarerer ogog leles
Aannnnerer ikke hvhva dedet erer sosom skskjerer
skririverer heheltlt vavannnnlig nån
HJELP
HVA HAR SKJEDD MED DATAN MIN
Hoi!
Nå vet ikke jeg hvilket operativsystem du bruker, men hvis jeg går utfifra at det er Windows er prinsippet det samme uansett hvilken versjon.
Du klikker START, går inn på Control Panel/Kontrollpanel og inn på Keyboard/Tastatur innstillingene. Skyv disse to øverste markørene frem og att og se om dette hjelper.
Dersom du vet at du har sølt kaffe med ekstremt mye sukker, brus, saft eller noe
annet klissete gørr ned imellom tastatene, fortvil ikke. Det er fullt mulig å vaske det.
Jeg tar ikke ansvar for ditt resultat, men dette er min metode som fungerer fint her.
Du skrur tastaturet ifra hverandre og vasker grundig med Zalo og lunkent vann.
PS! Dette kan ikke bli sagt tydelig nok: DETTE MÅ TØRKE 1-3 DAGER!!!! før du prøver det igjen.
Lykke til!
Det var skikkelig guffent da det sto på som værst her, men dagen etter var tastaturet like fint.
Aner ikke hva det kan ha vært men syntes cola forslaget kunne passet bra. Men ettersom alt ble bra igjem har jeg ikke begynt å rense det. Burde kansje gjøre det fordet. Takker for svar...
Syntes det var ganske så utolig at dere skjønte hva spm mitt var.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.