Vis full versjon : 2 magebilder uke 15+4
Disse ble litt bedre enn det forrige.
Og det andre skulle jeg egentlig bare teste om ble lite nok til å legge inn på testen, men så kom bildet rett inn gitt...
Her, http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=4845 kan dere se det da iallefall:)
Er det ikke herlig når en SER at en virkelig er gravid?:p :p :p
Flott mage!
Lykke til med de to små miraklene i magen!
I dag er vi 16+2
Hmm.......disse bildene var jo nesten identiske. La inn feil, her kommer bilde nr.2 der magen er fra siden
Du har fin mage,Beate.Er selv litt lengre på veg enn deg,men magen min synes ikke fordi jeg har noen xtra kilo i tillegg.Ser jo ut som du var ganske syltynn i magen før du ble gravid iallefall?
Følger litt med på deree med tvillinger,fordi jeg har tvillinger selv.
Hilsen Therese
flott mage du har :klapp:
jeg syns det er saa spennende, saa snikleseren i meg fölger med paa alt! :bryn:
:findag:
Blir misunnelig jeg da... Får nok ikke så fin mage jeg som har endel kilo ekstra... Og masse strekkmerker fra nr. 1.
Nå merker jeg også liv inni der. Er helt sikker på at det er babyen som beveger seg nå!! Kjenner det ikke hver dag da. Gleder meg til det!
Tigern 13+3
Lonestar
24-09-2002, 23:30
For en flott mage du har!:D
sÅ FLOTT DU BEGYNNER Å BLI!
Jeg vil samtidig ønske deg lykke til framover, har lest det meste om deg og Sigurd og deres kronglete vei til å bli foreldre, vil bare si at jeg tenker masse på dere, og selv føler meg priviligert som fikk gutten min når jeg "bestilte" han og nå er tvillinggravid i uke 10. Ekstra moro å følge med på magen din, da vi er nokså likt bygd. Gleder meg til jeg begynner å svulme skikkelig!!
Cirkeline
25-09-2002, 16:39
ÅÅÅ! Så fin mage da!!! Gleder meg til jeg får mer mage - ikke bare 2 pølser som ligger på hver sin side av navelen :)
Lykke lykke til videre!
klem fra cirkeline (13+5)
karlista
26-09-2002, 20:45
Kjempe fin mage du har Beate.
Jeg leste inne på Hjemmesidene deres, veldig bra sider og interesant lesing. Beundrer pågangsmotet deres.
Veldig glad for at det ble deres tur nå.
Hilsen fra Karlista 25+5.
Mamma til :storeb:, :stores: og to i magen:baby: :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.