PDA

Vis full versjon : Kan det ha vært kynnere?

Sweet Candy
15-08-2003, 11:59
Jeg er i uke 29+2, i stad fikk jeg en slags krampe i magen. Hadde vondt like under brystene og helt nederst på magen, så fikk jeg sånn mensenvondt i ryggen (har litt av det enda). Magen ble kanskje litt hardere en det den pleier, men ikke steinhard. Kan det ha vært kynnere? Jeg har aldri hatt det før, så jeg vet ikke hvordan det kjennes.

:)

Athiqa
15-08-2003, 12:02
Det høres ut som kynnere ja.
Men jeg er ikke sikker, da jeg bare kjenner dem såvidt selv. Min mage blir iallefall hard noen sekunder, flr det løsner opp igjen og blir normalt.

Sweet Candy
15-08-2003, 13:45
Huff, har det nå igjen, det stikker liksom..... ubehagelig! Tror jeg ringer jordmor å spør!

solstrålen
15-08-2003, 13:55
Har du snakket med JM? Kynnere kan være ubehagelige, men skal ikke gjøre direkte vondt..Hva sa hun?

Sweet Candy
15-08-2003, 13:58
Ringte, men det er ingen der i dag..... De er tilbake på mandag! Synes det kjennes litt ut som mensensmerter (har de liksom helt nederst i magen og i ryggen). Liker ikke dette helt!

solstrålen
15-08-2003, 14:05
Jeg syntes du skal ringe vaktsentralen, jeg da...Syntes ikke det høres ut som vanlige kynnere. De sitter bare i magen, og er borte like fort som de kommer..

Jeg vil ikke skremme deg, altså!!! Men det er godt å få vite hva det er, så du slipper å gå og lure!!

Sweet Candy
15-08-2003, 21:16
Nå har jeg vært hos legevakta, når krampene ikke ville gi seg ble jeg litt nervøs...... Det så ut til at alt var bra med junior, og han mente jeg kanskje hadde kolikksmerter. Er ihvertfall bedre nå! Men jeg er glad for at jeg dro, bedre å være på den sikre siden eller hva?