Vis full versjon : Har alle fått melk?
-Marlene-
13-08-2002, 20:53
Jeg er nå i uke 31 og har ikke anntydning til melk engang jeg... når fikk dere det? min venninne fikk dette allerede i 3 mnd.. sier hun da...
5. natten etter fødselen våknet jeg med melkespreng :) Så man MÅ ikke få det før, nei.
Begynte vel rundt uke 16 tror jeg, mest blank væske til og begynne
med.. Rundt uke 20 ca. ble det mer gulaktig, og nå er det ganske mye, men lekker bare av og til;)
Noen får melk ganske tidlig, mens andre ikke får melk før rett etter fødselen. Jeg har kunnet kneppe ut dråper ganske lenge nå, og nå de siste dagene merker jeg at det er blitt enda mer.
De sier at om du kan presse ut melk eller ikke under svangerskapet HAR INGENTING å si for om du får tilstrekkelig med melk etter fødsel!
Så ikke bekymre deg om ikke har melk nå!
lykke til
Jeg har ikke fått melk i puppene...i alle fall ikke så det renner...jeg kan jo klare å klemme ut noen dråper råmelk hvis jeg gidder å gjøre det, men det er jo ingen vits synes jeg ;)
Med førstemann så hadde jeg ikke melk før etter fødsel i det hele tatt, men når det først kom så rant det i strie strømmer. Det varierer nok fra person til person og er ikke noe å bekymre seg over nå :)
klem fra Mormona T-19
Jeg har ikke fått melk, har prøvd å presse ut, men det kommer ingen ting.
Beskymrer meg egentlig ikke, sist fikk jeg melk 3 dagen etter fødsel, og venter vel egentlig at den kommer 2 eller 3 dagen denne gangen også.
T-11
Hei.Jeg fikk ikke noe melk før den dagen jeg hadde født.Fra Milla 18+5 :cool:
Jeg fikk melk to dager etter fødselen, dersom jeg ikke husker helt feil..
Har to fra før. Fikk ikke noe før de var kommet ut :)
Jeg fikk også melk etter fødselen
Har ingenting nå!!!
Klem Hege T-5 :findag:
jeg har lekket i strie strømmer siden ca uke 14..!! skulle bare prøve om jeg kunne klemme ut littegranne.. og da var det gjort! så her går det i bh-innlegg og våte flekker på t-skjortene..
;)
jeg har lekket i strie strømmer siden ca uke 14..!! skulle bare prøve om jeg kunne klemme ut littegranne.. og da var det gjort! så her går det i bh-innlegg og våte flekker på t-skjortene..
;)
Hei Marlene....
Kommer litt hvit og blank væske ut av puppene fra tid til annen...
Unnskyld, rettelse, bare den ene puppen , faktisk..
Må si at jeg håper det ikke kommer noe mer før jeg skal føde, og det er lenge til enda....
Puppene har vokst noe enormt også den siste tiden (80DD), håper det stopper snart også..Får jo gnagsår på skuldrene , jo!!!
Hilsen tjorven og knøttet (15+5)
Ikke merket noe væske fra puppene nei :)
Brystvortene har forandret seg da, de er blitt større, rundere og mere elastiske, og jeg kan strekke dem ut til to "smokker" nesten :p
Kjempekult og rart å se på.
Hilsen baby 13+3 og
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.