Vis full versjon : Si meg, skyter'n rygg eller???
Hender seg at jeg ligger på sofaen og slapper av og bare kikker ned på magen... (nææhhh... :wow: )
Har ved flere anledninger lagt merke til at magen blir helt skjev, liksom... Helt "tom" på venstre side av navlen mens det står den bulen ut på høyre side. Dulter'n litt i rumpa (tror jeg...) og da jevner det seg litt ut igjen.
Ikke vanskelig å se for seg hvordan lille Pjuskelusk ligger i magen til mamma'n sin. :)
Husker forresten at jeg hørte om en gravid brud som fikk skreddersydd brudekjolen sin med mage og det hele. Nå hadde det seg slik at baby nekta plent å legge seg i den "lomma" h*n hadde fått tildelt, la seg heller på siden av magen og da ble det jo ikke plass i kjolen...:p
Dette høres kjent ut :D
Lille kråke liker seg visstnok best på høyre side av magen.....yndlingsposituren er tydeligvis beina godt plantet opp under ribbeina, mens h*n skyter baken ut!! Ikke mye symmetrisk mage her i gården, nei :p
Dytter jeg litt på bulen, sklir den gjerne litt bortover for å legge seg bedre tilrette et annet sted. Forresten synes jeg den skliingen er litt små-ekkel, spark og dunk er bare gøy, men skliing som en annen slimål er litt guffent :bonk: .....jepp, jeg er rar :bonk:
fabel, 32+6
Synes også det er litt guffent når klumpen sniker seg rundt der nede. Kjennes ut som en ål eller en aldri så liten alien som driver å snor seg rundt der nede....uffda...... Skal vel egentlig ikke ha slike tanker. Er selvfølgelig vant til det nå, men i begynnelsen var det ekkelt.:gal2:
"Slimåla" mi driver også på og skyter rygg. Plutselig så dukker det opp en kjempekul på ene siden. Sambo er helt fascinert. Han hadde ikke sett det, men så fikk jeg ham til å legge seg ved siden av meg og bare stirre på magen (tålmodigheten er ikke den største der i gården :) ), og etter noen minutter så kjente jeg det begynte og sambo ble helt stum. "å herregud, nå ser jeg hva du mener med Alien aktig" sa han mer eller mindre sjokkert. :latter:
Jeg har også begynt å skjønne hva folk mener når de spør meg om jeg kjenner det i ribbena...
Det kjennes ut som om minimyen min plasserer føttene godt innunder ribbena mine og der ligger hun visst godt. Hva med mor da, lille venn? Det er ikke så godt å sitte med bena der liksom :)
Er det ryggen altså?
Trodde kanskje det var stumpen til knøttet (som forresten er et meget misvisende navn nå - jeg er SIKKER på at det er iallefall 3 kg baby der inni nå!) som stakk frem... Min liker forresten også best å tøye høyre siden av magen min.
Jeg begynner nesten å bli bekymret for om denne ungen i det store og hele vil legge seg med hodet ned - hittil er det lite som tyder på det (selv om jeg vet at jeg har noen uker på meg enda). Og om dere synes det er vemmelig å bli sparka i ribbena (noe jeg ikke har opplevd enda) så prøv å bli sparka i HOFTEBENA!
Men allerbest liker'n å ligge med baken opp til høyre og hodet nede i venstre midje... *sukk*
I hodeleie, siden uke 20 faktisk...
MEn sist spurte legen hvor jeg kjente mest spark og det var da på venstresiden........ og da lå babyen med hodet ned rompa opp mot ribbena på høyresiden og bena lå mot venstresiden..
De siste ukene nå har dette snudd seg og er motsatt rompa er på venstresiden.... *s*
Rompa dulter ut i ett sett hos meg hvertfall samtidig som det virker som knøttet spenner ifra med bena....rett i ribbena mine....*s*
Savanna 32+2
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.