Vis full versjon : Begravelse 7 uker før termin...?
Tidl. bruker
13-08-2002, 20:56
Hei på dere:)
Sist Mandag døde en kammerat av meg i en tragisk ulykke:leiseg: I morgen er det begravelse...men jeg er usikker på om jeg skal gå eller ikke.
Synes jeg må det og jeg vil jo selfølgelig også gå men er redd for at det kan sette igang fødselen......vet ikke helt hvordan jeg kommer til å takle det.Har liksom ikke helt gått opp for meg at han er borte ennå....blir liksomlitt mer virkelig der i kirken.
Har ca 7 uker igjen til terminen...en del falske kynnere......og magen har allerede dotte ned...Bør jeg bli hjem?
Hva synes dere?Trenger desperat noen synspunkter.
:???: Snurreline og nurket 32+3
Hei.
Trist å lese om din kamerat.
Det er nok ikke farlig for deg å gå i begravelse nå. Har ikke hørt at sorg har satt i gang en fødsel før.
Derimot sjokk, eller fysisk ulykke kan kanskje:???:
Mvh Zara og :baby: 14 uker
Føler med deg, og skjønner godt at du gruer deg. :stakar:
Jeg ville ha gått i begravelsen. Tror det er like stor påkjenning å føle at en burde ha vært der som å være der.
Husk at ofte er slike tragiske begivenheter værre i fantasien enn i virkeligheten. Det tragiske har jo allerede skjedd, begravelsen er jo en slags siste hilsen som kan føles "godt" i alt det triste.
:stakar:
Verdande
13-08-2002, 21:22
Hei!
Jeg var nettopp i begravelse til min nevø, som døde før han ble født. Da var jeg i uke 32.
Jeg hadde en lang samtale med jordmor den dagen, forid sorgen er så stor og min redsel ikke mindre. Hun mente at en begravelse ( også i en slik situasjon) er godt for alle, uansett hvor trist det er.
Jeg tillot meg å gråte ( vi sto lenge med armene rundt hverande, min svigerinne med sin tomme mage og jeg med min store...)
En begravelse starter ingen fødsel, og du vil sikkert angre om du ikke går.
Og kanskje vil du som jeg, oppdage at barnet inni magen din er ekstra aktiv akkurat i denstunden?
Klem til deg fra Verdande!
Huff så trist :(
Mitt råd er å gå. Det er så lett å angre etterpå, og da er det desverre forsent!
*Trøsteklem* :stakar:
Mitt råd er som de andre over her: har aldri hørt at gråt og sorg har satt i gang en fødsel....det er sikkert bedre for deg å få tatt en skikkelig farvel, du kommer helt sikkert aldri til å angre på at du går..........
Håper du har noen å snakke med.:stakar:
Snoopygirl
14-08-2002, 00:38
jeg var netopp i begravelsen til min bestemor jeg. var da bekymret slik som deg men det gikk veldig fint.
Jeg var da i uke 36.
Snoopy:)
T-27
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.