Vis full versjon : Fødsels stripe eller strekk merker?
Magdamor
16-08-2003, 12:30
Lurer på om det er noen regler for strekk merker og fødsels stripe.
Dere forstår min venninde fikk masse strekk merker, og hadde ikke stripe. Og jeg har stripe, men har ikke strekk merker !(enda:uff: )
Håper mange vil bli med å lage statistikk:klapp: :klapp:
Mikkeline
16-08-2003, 13:29
Begge deler her....
Strekkmerkene dukket først opp rundt ca uke 30. Heldigvis er jeg ikke så ille rammet - flest gamle strekkmerker som "sprekker videre"....
Ja takk begge deler!!
Fikk ikke strekkmerker før uke 35, men så kom de gitt!
Har ikke stripe, men har fått litt strekkmerker tror jeg.. Ikke så mye som jeg ville ha trodd jeg skulle ha nå da :)
Har fått brunn stripe både over og under navlen, men ikke strekkmerker på maven ennå.
-------------------------------------------------------
Hilsen Vicci21 og babygutt:baby:
Andrea_mor
16-08-2003, 14:19
Jeg har hverken fått fødsels stripe eller strekk merker...enda. Fikk ikke det forrige gang heller.
:mervink:
18+5
Jeg har ingen av delene enda (bank i bordet), men så har jeg jo 7-9uker igjen da....
tja, jeg har fått strekkmerker på lårene men ikke på magen. har også fått fødselstripe :)
Filifjonk
16-08-2003, 16:04
Fikk masse strekkmerker i første svangerskap, men ingen fødselsstripe.. Fikk ingen nye merker i andre svangerskap. Ei heller nå i siste svangerskap har jeg sett antydning til verken strekkmerker eller fødselsstripe..
tussi1979
16-08-2003, 17:01
Har ikke fått noen av delene jeg:klapp:
Begge deler, begge ganger:o
1. sv.skap: stripe
2. sv.skap: ingenting så langt
Mamarazzi
16-08-2003, 22:51
Hei og hå!
Har hverken stripe eller strekkmerker (dvs. jeg har noen gamle strekkmerker på lårene etter tidligere jojo-slanking.....*hehe*)
Går bra med piercing i navelen ennå også:D
Mamarazzi (30+2)
Gravide Tulla
16-08-2003, 23:10
Jeg hadde fødselsstripe, men ingen strekkmerker
LilleNuff
16-08-2003, 23:31
Er 30+0 i dag, og har ingen av delene (foreløpig). Hadde stripe i forrige svangerskap, men husker ikke når den kom. Tror det var sent.
LilleMark
17-08-2003, 11:44
Første: Fødselsstripe
Andre: Fødselsstripe
Tredje: Ingen av delene
Denne gangen: ingen av delene denne gangen heller :D
Jeg har bare fødselsstripe!
Ingen strekkmerker foreløpig....
Fødselstripen er både under og litt over navlen!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.