Vis full versjon : Søknad om plass!!
Linejenta
22-09-2002, 16:17
Jeg har testet og fått to blå, vel og merke svak svak, men samboeren min så også at det var en strek, etter littegrann, ca 5/10 minutter ble den noe klarere.
Jeg er så spent.
Er stikkinger nederst i magen et postivt tegn? Jeg hadde nemlig ganske mye stikkinger i går kveld når jeg la meg og litt i dag, men ikke så mye. Kan dette bekrefte at det er 2 BLÅ??
Mensen er ikke her og det er uvanlig, ja veldig uvanlig at den ikke har kommet til tiden...
Vil ha masssse tilbakemeldinger er så spent at jeg ikke får gjordt noe som helst.
Et spørsmål til: VI har malt stua i helgen med oljebasert maling og det lukter fælt.. Kan dette påvirke et eventuelt foster så tidlig?
Tilslutt ønsker jeg å søke meg inn på Terminklubben i juni, for etter beregninger, dersom jeg er gravid så blir det 2.juni ca..
Skal ta en ny test til tirsdag så da får jeg vel svaret håper jeg..
Er det håp om :baby: ?
......sniker meg inn fra mai klubben.....Hei!!
Jeg tror faktisk du er den første i Juniklubben jeg:klapp: !!
Gratulerer så mye med :baby: i magen:)
En blå strek er en blå strek uansett hvor svak den er, det er fordi den blå streken utløses av at kroppen produserer HCG når du er gravid. Så for at den blå streken skal komme opp MÅ du ha HCG i kroppen og det får du bare når du er gravid!!
Det er veldig vanlig og ha stikkende smerter i livmora, dette er fordi den vokser og utvider seg!
Olje maling og gravide er ikke så bra, luft godt ut og prøv og oppholde deg minst mulig i det rommet dere har malt:)
Lykke videre:)
Det kommer nok noen flere Juni damer og holder deg med selskap snart![/B]
Hei Linejenta, og velkommen på SM!
Jeg får vel også snike meg inn fra Maiklubben og ønske velkommen, siden du er den første i juniklubben! :)
Jeg kan bare si deg en ting: Du kommer til å bli misunt hele tiden, alltid den som er kommet lengst og når milepælene først...
Stikninger er forøvrig helt normalt. Jeg har hatt både stikninger og "dragninger" nesten uten stans i tre uker nå...
Klem fra Miriam i Maiklubben, 6+2 i dag. :)
Ja, 2 blå, er to blå. Ingen tvil om det:klapp:
Og det er helt normalt å ha stikkninger i magen. Til tider kan det faktisk være veldig vondt. Det er også helt normalt med økt utflod og sporblødning. Dvs. litt friskt blod så brunlig, i helt opp til en uke. Jeg har hatt dette to ganger med 4 ukers mellomrom. Helt normalt.
Men er det noe du er i tvil om, ring heller legen din, eller jordmor, så hjelper de deg så godt de kan. Det er ikke oky å gå rundt å være bekymret.
Lykke til videre med :baby: . Håper det går bra.
Koz "egget " 12+4 på besøk fra aprilklubben
Heisann!!
Jeg har også regnet meg ut til at jeg har termin 2 juni!!!!!!!!!!
Trodde jeg var alene her, men nå er vi altså to!!! Håper det kommer mange etter!!
Var forresten helt på en snurr da jeg fant det ut (på fredag!). Tok tre tester, og måtte stadig bort og titte på dem for å se om streken var blitt borte! Tusla bare rundt i leiligheten og fikk ikke gjort noen ting, skulle egentlig vaske, men det fikk bare være!!
Begynner å komme ned på jorda nå, men går fremdeles rundt og gliser for meg selv. Og samboeren min kommer bort og klapper meg på magen og sier "mamma"!! Utrolig morsomt!!!
Har vel egentlig ingen spesielle graviditetstegn enda, bortsett fra ømme bryster og vond korsrygg, men det kunne jo liksågodt vært mensplager...
Ja, ja, det kommer vel etterhvert, regner jeg med!!!
Mange klemmer fra Enni :) :vink:
GRATULERER!!!!! :klapp:
Første medlem i klubben! Håper jeg kommer etter om ca. 14 dager;)
Klem Embla :findag:
... Nei nå ser jeg jo at dere er TO:D
GRATULERER begge to:klapp:
Klem fra Embla
Kanskje tre?
Den "gamle" Snorkfrøken, som allereie har eit SnartMamma-barn på over to år, e tilbake. Termin sånn rundt 1. juni ein gong...
GRATULERER SNORK 2!! :klapp:
Klem fra Embla :findag:
:klapp: :klapp: :klapp:
GRATULERER ALLE TRE:baby: :baby: :baby:
Håper jeg og blir medlem i juni klubben, sender en søknad.
Har ikke hatt EL enda så det blir lenge til jeg tester, forhåpentlig får jeg EL til helga.
GRATULERER ALLE TRE HELDIGEN, prøvde der lenge??
KLEM FRA PIA1006
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.