Vis full versjon : synes underlivet lukter rart
Føler at underlivet mitt stinker(beklager uttrykket), skifter sting gjerne to ganger om dagen fordi jeg føler at jeg lukter dårlig hele tiden... kan sitte i stolen og merke lukten.
hva er dette? er det rett og slett utfloden, eller kan det være noe annet? har ikke hatt sex på et døgn
Vet ikke hva det kan være Ceni, jeg har ikke merket noe til det selv. Kanskje du har sopp eller noe?? En tur til legen, så finner du det kanskje ut? Eller kanskje du bare innbiller deg at det lukter vondt? :gal2:
hei ceni..er du plaget med utflod.det kan jo bli litt lukt av også går man jo hyppig og tisser mulig det blir litt lukt av det også...:findag:
Første jeg tenkte på var og sopp.. Ta å sjekk om det er det du har.. Det lukter veldig!!
Filifjonk
16-08-2003, 18:29
Nå er det sånn at alle skifter underlivslukt når de er gravide. Særlig i underlivet. Noen blir ikke obs på det før på slutten.. mens mange får vite at de lukter anderledes av sine partnere ganske tidlig i svangerskapet..
Men er lukta ille så er det som oftest en indikasjon på enten infeksjon eller sopp..
dessuten er luktesansen veldig forsterket og asnnerledes hos mange gravide;)
jeg har underlivssopp pga antibiotikakuren jeg går på nå, men det lukter ingenting....
(skal begynne på soppkuren etter antibiotikaen, melkesyrekapsler)
Iset 26+1
var plaget med "vond" lukt, samboeren påpekte det og jeg ble jo fra meg av bekymring:eek: Men jeg tok en kur med Canesten, en kombinasjonspakning med vagiatorer og krem og det funket på meg! Er kvitt det nå og er mer obs på bruk av stringtruser og gå på do etter samleie. Vil ikke ha det igjen;)
helleksm
17-08-2003, 13:48
Det kan være noe som heter bakteriell vaginose. Jeg har hatt det en gang tidligere, og da STINKET det :gal2:
Det blir ofte forvekslet med sopp fordi symptomene kan være de samme; kløe, svie etc. Men man trenger ikke å ha noen andre ubehag enn lukten, jeg hadde ikke det.
Gå til legen din og si at du har mistanke om at det er bakteriell vaginose, for ellers er det ikke sikkert han/hun sjekker det. Det er viktig, for det er ikke bra å gå med over lengere tid.
Lykke til !
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.