PDA

Vis full versjon : Har jeg blitt lurt?

Unregistered
23-09-2002, 13:25
Hei

Har noen her opplevd å kjøpe brukt fra noen for så ikke å få varen(e)?

Overførte penger på torsdag (skulle hatt pengene senest fredag) og skulle sende Pakken da...har ikke motatt noe ennå...

Var en ganske stor pakke, men det var fra Sør/vest i landet til sør/øst i landet...en pakke skal vel ikke bruke en uke?

Tror eller vet at noen(mange?) her kjenner den jeg handlet hos, men om det er privat vet jeg ikke.

Får vente og se om det kommer noe med posten i dag.

Men er vi litt dumme og naive når vi gladelig betaler forskudd på brukte varer bestillt via kjøp og salg sidene?

Hilsen litt engstelig som bare ville spare(!) penger..

Tidligere bruker
23-09-2002, 13:49
Jeg fikk varene noen dager etter at jeg hadde satt inn penger jeg:)

Du får sende vedkommende en PM da, hvis personen holder til her.

Du får den sikkert snart. Pakker kan ta en tid i posten.

Lykke til!

:klem: DL 7+1

Unregistered
23-09-2002, 16:30
Jeg har opplevd at pakker har brukt over en uke, og særlig Oslo er ofte en flaskehals - enten pakken er levert inn i Oslo, skal hentes ut i Oslo eller bare skal sorteres i Oslo. Er pakken sendt som Norgespakke så kan du finne den i systemet ved å bruke sporingsnummeret som står på kvitteringen. Det er lurt å be om å få dette nummeret fra den som sender pakken, for da kan de ikke så lett lure deg.

Unregistered
23-09-2002, 23:19
Hei!

Jeg har flere ganger opplevd at pakker tar over en uke! Har ofte fått pakker sendt fra Trondheim til Bergen, og særlig Norgespakker har ofte tatt over en uke. Vent noen dager til, før du tar affære! Det kan jo hende at posten har skylda... :)

Angel_forever
25-09-2002, 19:59
Hei

Jeg sitter selv og venter på en pakke jeg ikke ser ut til å få.

Er det flere der ute?

Hilsen Angel_forever