PDA

Vis full versjon : Første kontroll unnagjort.

Minipilla
23-09-2002, 14:07
Heisann

I dag var jeg til min første svangerskapskontroll. Jeg er 9 + et eller annet antall dager på vei....har termin 28 april.

Jeg var skitnervøs for blodtrykket mitt for det var superhøyt i mange månedere etter jeg fødte i fjor, men i dag var det "bare" 135/60.....60!!!!! Jeg har ikke hatt 60 i undertrykk på over et år :D På sist kontroll var det 97......

Og det med bankende hjerte og stresset fra i dag tidlig hengende i....ikke bare bare å skulle kle seg selv + en på 10 mnd og samtidig stresse ned :D

Fikk en haug med papirer + tok blodprøver. Venstre armen min ble stukket så mye i forrige gang at der går det ikke ann å ta blodprøver mer.....håper de behandler min andre arm bra denne gang....:eek:

Jeg syns nettopp jeg gjorde dette jeg - men oi så kjekt det er...og skikkelig spennende....

Nå venter vi bare på uke 12 slik at vi kan slippe bomben :D

Camomilla
23-09-2002, 16:37
Alle svangerskap er såvidt jeg vet unike - så selv om det er kort tid siden forrige gang blir nok ikke dette mindre spesielt :) Jeg er også gravid med nr. 2 (13+0), men har en jente som ble to i april. Så det er litt lenger siden sist for meg da... ;) Ammer du ennå?

Håper du kan surfe gjennom dette svangerskapet med like bra blodtrykk som denne gangen, man trenger vel nødvendigvis ikke å få dette hvert svangerskap?

Minipilla
23-09-2002, 16:53
Heisann Camomilla.

Jepp..jeg ammer enda...vurderer en liten nedtrapping nå så jeg får ha puppene for meg selv litt før jeg skal i gang igjen :D

Neida, blodtrykket trenger ikke bli høyt denne gang, men siden jeg hadde svangerskapsforgiftning sist ganger sjansen litt høyere denne gang, men jeg krysser fingrene :D