Vis full versjon : Hva kan det være?
Unregistered
23-09-2002, 15:43
Jeg har ennå ikke fått helt tak i hvordan bekkenløsning føles. Får vondt når jeg går mye og stresser, men har ikke plager i korsryggen eller at bekkenet føles løst. Jeg har smerter øverst i vagina/livmorhalsen og får lyst til å dempe smertene med å holde meg nedentil og liksom presse opp det som er "i ferd med å falle ut". Er dette bare press fra barnet, eller er det en form for bekkenløsning tro?
Noen som kjenner igjen symptomene?
Tidl. bruker
23-09-2002, 15:52
Vet ikke helt om jeg skjønne hva du mener...men iallefall så kjenner jeg smerter i symfysen/skambenet, dvs det benet som kjønnshårene vokser på. Legen skjekket dette ut ved å trykke på skambenet og hoftekammene imens jeg lå på benken...og det gjorde j*vlig vondt!
Ellers så kan jeg nevne at noen ganger får jeg vondt under "stasen"...på en litt diffus plass. Tror det er noen leddbånd e.l som strekkes. Er det dette du kjenner kanskje?
Om jeg forstår deg rett kjenner jeg det igjen ja... :(
Om så skjønt er det nok symfyseløsning du har fått, en form for bekkenløsning.
Har det også der fremme. Gjør vondt å sitte på WC, føles som om "hele stasen" skal falle ut av meg og har lyst til å "holde" på, som du sier...:blush:
Får det også spesielt etter å ha stått og gått lenge, samt etter sex, av alle ting... :???:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.