PDA

Vis full versjon : Nytt spørsmål fra Meg

Meg
13-08-2002, 22:01
Jeg lurer og lurer jeg....på alt...

Leste såvidt ett eller anna om temperatur og MA. Hvis den går ned så er det fare på ferde..? Under normaltemp. på 37 da eller? Noen som vet noe om dette, noen som i det hele tatt skjønner hva jeg spør om??:gal2:

Forøvrig tusen hjertlig takk for at dere svarer, dere er en herlig gjeng tror jeg!

Beate
13-08-2002, 22:27
Jeg har tempet i lange tider, og også de gangene jeg har vært gravid og mistet.
Jeg kan si at når det har gått galt, så har tempen falt den dagen blødningene har startet, hver gang.
Jeg har nå sluttet å tempe i dette sv.skapet. Jeg tror at å fortsette å tempe etter at man har blitt gravid, bare skaper unødvendige bekymringer. For tempen svinger litt opp og ned, også når man er gravid. Og faller den et hakk en dag, blir man jo livredd for at noe skal skje- ikkesant?
Jeg målte i ca 30 dager etter jeg ble gravid denne gangen, og la merke til at tempene mine var MYE lavere etter el (etter befruktning) enn de pleide etter el tidligere. Synes dette var rart, og grublet litt på det. Fant til slutt ut at det var bare tull å fortsette med tempingen, og har nå lagt det bort for ett års tid:)

Cazandra
14-08-2002, 15:18
Jeg drev med temping jeg og...men fikk det tipset med å slutte den dagen jeg fant ut at jeg var gravid.
Og da slipper jeg og bli usikker og redd:)