PDA

Vis full versjon : Vann i kroppen!!?

sola
13-08-2002, 22:08
Hei!

Lurer på om noen andre av dere okti\ober-damer har erfaringer med vann i kroppen nå?

Synes selv at jeg har vært heldig så langt, føttene er bare litt hovne på kvelden, og jeg har fortsatt gifteringen på!! Tror jeg var mye mer hoven sist, selv om jeg da fødte i august. Jeg går på en måte og venter og HÅPER på at jeg ikke skal bli så pløsete som sist, da var jeg som en vannballong hele døgnet frå uke omtrent uke 32 (starter nå snart på uke 32....) Sist hadde jeg også en snikende sv.skapsforgiftning på vei helt på slutten, fødte i uke 40.

Noen som har erfaringer med vann i kroppen i 2.svangerskap i fht. i 1.??

Håper, håper, at jeg slipper at det plasker når jeg går!!

Klem Sola 30+6:findag:

lotus
13-08-2002, 22:20
Hei Sola!

Ja - vannet har kommet (heldigvis har det ikke gått...:D )! Jeg sliter veldig med LRS (legga rett i skoa) om kvelden. Det hjelper litt å sitte med beina i iskaldt vann, samt å ha dem høyt når du kan. Har lest at ei i Septemberklubben anbefaler svømming som vanndrivende aktivitet. Ellers må man passe på å drikke (mer enn) nok!

Her kom vannet for to uker siden - med varmen, og etter det har jeg gått opp ca 1,5 kilo i uken! (Det hører med til historien at jeg venter tvillinger og jordmor sier jeg må forvente meg dobbelt opp av kipe side-effects...:blush:

Lykke til i sensommervarmen!

lotus, 32+6