Vis full versjon : Gufne kynnere...(?)
Har de siste dagene hatt ekle kynnere. De gjør ikke vondt som sådan, men gir meg en ekkel følelse. Jeg blir ør i toppen, får svettetokter, mister nesten pusten og blir skikkelig uggen.:(
Sambo blir livredd hver gang jeg blir slik, føler meg ikke akkurat på høyden under en slik ri...
Flere som har det slik?
Mia 31+4
Hei Mia
Jeg har det ikke sånn. Eneste som skjer er at magen blir stein hard.
Jeg synes at du burde ringe lege/jordmor, like greit å få sjekket det opp med spesialistene.
UL: 28.nov
Det syns jeg ikke hørtes helt bra ut. Ville tatt kontakt med lege / jordmor for å få sjekket det hvis jeg var deg. Jeg har det likedan som småtten jeg at magen blir steinhard også må jeg ta en liten pause fra det jeg holder på før jeg kan fortsette. Så ring og få det sjekket opp du.
Struttemagen
23-09-2002, 22:01
Hørtes ikke godt ut!
Ring Jm eller lege med en gang!
*Vifter med pekefingeren..*
Ta vare på seg selv, ikke sant!:uff:
Har snakket med jordmor på føden. Hun mente det ikke var fare på ferde så lenge jeg ikke hadde smerter, men ba meg ta kontakt med legen min i morgen for en sjekk for evt. åpning.
Kynnerne har kommet tett som hagl i hele kveld. De gjør fortsatt ikke vondt, men jeg blir helt mo...:(
Håper det roer seg litt........ er vel litt tidlig med fødsel enda!?!
Tvi, tvi :)
:klem: fra fabel 33+0
Godt å lese at det er smertefritt det du opplever.
Det er også ganske trygt å lese at JM på sykehusene rundtomkring i vårt lange land, stiller opp for oss, og svarer betryggende på alle våre spørsmål.
Lykke til! og kniip igjen!
Klem fra Katta
:findag:
Heisan.
Jeg er 33+2 på vei, og har hatt slike kynnere i et par uker. Kjenner det liksom i hodet på et vis. Litt ør liksom og hjerteslagene kjennes på en måte bedre.
Hmm, vanskelig og forklare dette her...
Jeg kjenner i allefall igjen dette fra mine to forrige svangerskap, så jeg har ikke vært bekymret for dette i det hele tatt. Begge guttene mine kom på termindato, og alt gikk bra.
Tror derfor ikke du trenger å være redd.
Lykke til videre
Bitta og:baby: Gina
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.