PDA

Vis full versjon : En STOR dag :)

anita
23-09-2002, 17:37
I dag var den store kontroll dagen :)

KL. 09 var det første jm timen. Den gikk kjempefint. Og jm var veldig grei. Alt står bra til. Foruten kvalmen :spy: Hver morgen er et h****te. Jeg er heldigvis sykemeldt 25 % slik at jeg får summet meg litt ekstra om morgenen. Alle prøver var fine. BT 124/67, Hb 13 (litt høyt), ingen utslag på urin eller ødem. Og jeg fikk høre hjertelyden:D :klapp: Trodde det var litt tidlig, siden jeg bare er 13+6, men det var det altså ikke. Hun fikk ikke tellt hjerteslagene for h*n beveget seg så mye.

Så kl. 13 var det tid for UL. Er med på et forskningsprosjekt på KK. Og det er artig å se den lille så mange ganger gjennom sv.skapet. Alt var bra der og. En liten krabat som satt på blære mi. Og det kjenner jeg. H*n sparker nå slik at jeg kjenner det. Hadde aldri trodd jeg skulle kjenne noe så tidlig, men det gjør jeg. Tidligere har jeg aldri kjent noe før uke 18.

Legger ved et fint UL-bildet, slik at dere kan se vidunderet:D

:findag:

Tidl. bruker
23-09-2002, 18:42
åh så moro!!! Så artig at du kan kjenne liv så tidelig. Jeg er 16 uker og prøver hardt å kjenne etter om det er noe liv der. Syns kanskje jeg kjente noe for 2 dager siden men det kan jo bare være innbilning siden jeg ønsker så hardt å kjenne noe!!

Jeg skal til jordmor om 2 dager og jeg gleder meg som bare det!!!

Klem fra Villblomst:)

emilie
23-09-2002, 20:34
Koselig å høre hvordan det går på kontrollene.:)
Er selv 16+4 uker på vei, og har hatt daglige bevegelser fra den lille et par uker nå. Kjempeherlig, men jeg får litt panikk visst det går en dag uten å ha kjent noe. Da er det å dytte til magen. Og hver gang dytter noen igjen. Heldigvis.:p
Skal på ultralyd om to uker, gleder med til å få høre om alt er bra, og få satt termindatoen.

Lykke til videre.

anita
23-09-2002, 23:21
Skal si det tok lang tid før bildet kom:( Dere ser en forminsket utgave på avatoren.....

tigern
24-09-2002, 12:37
Morro å se. Jeg er jo nesten like langt som deg da :D Mangler 3 dager. Hvor lang var fosteret nå!! Fikk du vite det. Står noe med 12,4 cm oppe i høyre hjørene.

Masse :klem: :klem: fra tigern i 13+3

anita
24-09-2002, 12:42
Tigern - vet du hva...Jeg glemte å spørre. :o Har og lurt på om det er 12,4 som står oppe i hjørnet. Var så overveldet av de fine bildene på skjermen at jeg glemte halvparten jeg skulle spørre om.... Sånn kan det gå:uff:

Lonestar
24-09-2002, 23:24
Se der ja!:D

Beate
25-09-2002, 23:07
Næmen...for en nydelig liten krabat da:)

Beate, 16+1