PDA

Vis full versjon : Litt blod på papiret

Egg
25-08-2003, 10:46
Hei.

Sitter her og er helt dårlig. I dag morges da jeg hadde vært på do, så jeg at det kom bitte granne rosa på papiret. Er helt nervevrak her. Blødde aldri noenting i forrige svangerskap. Det føles også som om jeg holder på å få mensen(gjort det i to uker snart).

Hva burde jeg gjøre? Vente og se? Ringe legen? Jeg er bare 6 uker på vei. 6 +0 i dag faktisk. Hva skjer om man får en SA? Begynner det å fossblø, eller får man forvarsel av små blødninger og/eller smerter? Og - holder det evt å bruke bind om man får SA? Ser for meg uhorfelige mengder blod

:(

Milly
25-08-2003, 11:00
Jeg vet om mange som har hatt små blødninger tidlig i svangerskapet. Det er aldri noe hyggelig, men det er som regel ufarlig, så lenge det bare er litt blod, det ikke kommer klumper, eller at det er i forbindelse med stikkende smerter.

Hvis du er veldig urolig kan du prøve å få en tidlig ul.
Lykke til videre!!

Billa
29-08-2003, 11:21
Ser det har gått noen dager siden du skrev dette innlegget, men håper alt er ok!

Selv er dette mitt andre svangerskap, og denne gangen har jeg som deg, hatt noen blødninger. Første var i uke 8. Det kom helt friskt blod, og legen kunne ikke garantere noen ting.
Men her sitter jeg i uke 29, og magen har det helt flott!

Så det behøver ikke bety noe galt selv om du blør litt, det er ganske vanlig i starten har jeg forstått.
Men er du bekymret, ring alltid legen med en gang!!!

Håper alt er bra med deg!