Amasone
23-09-2002, 18:00
Her er tallene:
Uke: 34
Vekt: Opp 11 kg.
Blodtrykk: 141/72 ( overtrykket blir stadig høyere..... )
Ødem: 1 ( heldigvis ikke mye hoven, nei........)
Leie: HB ( men er sannsynligvis ganske festet likevel.....)
Fosterlyd: 140
SF-mål: 34 Cm ( heelt ytterst på kanten av det grønne.....)
På grunn av at klumpen har ligget i seteleie den siste måneden, fikk jeg ekstra ultralyd i dag. H*n har snudd seg , og ligger nå med hodet godt plantet ned i bekkenet mitt. Rompa ligger opp mot diafragma ( mellomgulvet ) og knærne på venstre siden.
Formen er fin, bortsett fra en del kynnere ( som også kjennes ut som milde menssmerter innimellom ) og litt sviing i symfysen ( en smule bekkenløsning ). Begynner å glede meg til å bli kjent med nurket som ligger i magen min. Bare 6 uker igjen til termin, og max 8 uker å gå nå...
Hilsen lykkelig Amasone
:klapp:
Uke: 34
Vekt: Opp 11 kg.
Blodtrykk: 141/72 ( overtrykket blir stadig høyere..... )
Ødem: 1 ( heldigvis ikke mye hoven, nei........)
Leie: HB ( men er sannsynligvis ganske festet likevel.....)
Fosterlyd: 140
SF-mål: 34 Cm ( heelt ytterst på kanten av det grønne.....)
På grunn av at klumpen har ligget i seteleie den siste måneden, fikk jeg ekstra ultralyd i dag. H*n har snudd seg , og ligger nå med hodet godt plantet ned i bekkenet mitt. Rompa ligger opp mot diafragma ( mellomgulvet ) og knærne på venstre siden.
Formen er fin, bortsett fra en del kynnere ( som også kjennes ut som milde menssmerter innimellom ) og litt sviing i symfysen ( en smule bekkenløsning ). Begynner å glede meg til å bli kjent med nurket som ligger i magen min. Bare 6 uker igjen til termin, og max 8 uker å gå nå...
Hilsen lykkelig Amasone
:klapp: