PDA

Vis full versjon : Amasone har vært på kontroll i dag !

Amasone
23-09-2002, 18:00
Her er tallene:

Uke: 34
Vekt: Opp 11 kg.
Blodtrykk: 141/72 ( overtrykket blir stadig høyere..... )
Ødem: 1 ( heldigvis ikke mye hoven, nei........)
Leie: HB ( men er sannsynligvis ganske festet likevel.....)
Fosterlyd: 140
SF-mål: 34 Cm ( heelt ytterst på kanten av det grønne.....)

På grunn av at klumpen har ligget i seteleie den siste måneden, fikk jeg ekstra ultralyd i dag. H*n har snudd seg , og ligger nå med hodet godt plantet ned i bekkenet mitt. Rompa ligger opp mot diafragma ( mellomgulvet ) og knærne på venstre siden.

Formen er fin, bortsett fra en del kynnere ( som også kjennes ut som milde menssmerter innimellom ) og litt sviing i symfysen ( en smule bekkenløsning ). Begynner å glede meg til å bli kjent med nurket som ligger i magen min. Bare 6 uker igjen til termin, og max 8 uker å gå nå...

Hilsen lykkelig Amasone

:klapp:

Lillan
23-09-2002, 18:14
Og så fint da at h*n snudd seg!!!
En ting mindre å behøve tenke på nå før fødselen.;)
Har termin dagene etter hverandre vi, så vi får se hvem som blir først ut...:birth:

Hvor føder du?
Lykke til!!!!

klemZ;)

Struttemagen
23-09-2002, 22:05
I det hele tatt mye fine kontroller her i Novemberklubben!;)

Amasone
24-09-2002, 00:53
Skal føde på sykehuset i Namsos. Ikke funnet noen flere gravide her inne som skal føde i Namsos. Lite Nord-Trøndere her i det hele tatt...... Gleder meg til fødselen, faktisk. Vet at det vil bli vondt, men tror det er noe spesielt med opplevelsen likevel.....:birth: :findag:

MayaM
24-09-2002, 01:09
Flotte tall!! :klapp:

Og så flott atden lille hadde snudd seg riktig vei helt på egen hånd :klapp:

Jeg også tror fødselen blir en helt unik opplevelse. Gleder meg til å bli kjent med kroppen på den måten.

Katta
24-09-2002, 13:52
Hei du

Dette var flotte tall!!! :klapp: Godt at den lille har klart å snu rumpa si den rette veien.

Klem fra Katta