Vis full versjon : Sjekk ut om det blir gutt eller jente på denne!
Sun shine
23-09-2002, 18:18
For de som ikke har sett denne måten å finne ut om det blir gutt eller jente, prøv. Alle jeg vet som har prøvd den og fått barn har det faktisk stemt på.
http://www.bestbabyproducts.com/chart.html
:findag:
Stemte på meg også!
Sunniva T-21
...på meg! Med mindre jordmor blingset ekstremt under ultralyden, så får vi gutt, ikke jente. :)
Sala 24+0
Vel, det stod at jeg skulle få gutt, og jeg har guttefølelse.... Vi får se en gang i januar/februar da. ;)
Loppa & Lille Håp, 21+3.
Stemte dårlig med storebror
karlista
25-09-2002, 01:52
Stemte det med første mann, men nr. to ble jente som jf. kalenderen skulle vært gutt.
Hvordan tolkes den med tanke på tvillinger?? det skal jeg ha nå nemlig.....
Hilsen Karlista
Stemte denne gangen med meg.. Men vet ikke sist gang.. For da var jeg 17 år... Går bare an og se fra alderen 18 og oppover...:uff:
sniker litt jeg... ;)
Passet ikke på meg. Da skulle storesøster vært en gutt og det er hun jo altså ikke.... ;) Men på lillemann stemmer det.
Mo & Nurket
25-09-2002, 12:45
men vi får vel vente og se, siden jeg ikke ville se hva det ble på UL. Absolutt alle kjønnstester jeg har tatt indikerer jente. Alle sier jeg har jentemage. Har drømt at jeg får jente. Nå begynner jeg nesten å tro at jeg får det også!!
Men jeg blir ikke skuffet om det kommer ut en liten knert med tut heller!!
Mo & Nurket (25 +6)
Tidl. bruker
25-09-2002, 13:41
Har fått bekreftet at babyen vår har utovertiss og det stemte med det kinsesiske kartet. Har også hørt at det er veldig mange det stemmer for, men det er kanskje like mange der ute som testen ikke stemmer for;)
stemte ikke på meg!
Var 30 år ved unnfangelse - i april.
Men jeg venter ei jente:)
Klem, Linea (23+4)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.