PDA

Vis full versjon : kinin?

Tidl. bruker
25-08-2003, 18:35
sto her en gang at man kunne drikke bitter lemon eller tonic water som inneholder KININ (et middel som b.la brukes mot malaria) for å kanskje få igang en fødsel...
nå har jeg kjøpt det i dag og sitter egentlig bare å ser på flaskene.. skal jeg?? vet ikke om jeg tørr.. skal jo til legen i morgen tidlig så jeg tror egentlig jeg skal vente til jeg har snakket med henne... det er nok lurt..
men hvem vet.. tenk om det funker?? og at jeg blir mamma i slutten av uken... hjelp!!!!!!!!!! det funket visst på min nevø sin mor.. hun drakk en flaske kvelden før og neste morgen gikk vannet og 17 timer seinere ble hun mor... hun fikk det ambefalt av jordmoren..
hva synes dere..???
Jeg er forøvrig 39+0 på ondag, (i flg. UL) så da er det jo ingen fare om noe skjer...:???:

Bolla22
25-08-2003, 19:05
Vi skal jo ha treff på lørdag, så jeg syntes du skal vente til søndag:mhmm:

Cicci
25-08-2003, 19:12
Tror ikke det er fare om du drikker det.
Jeg konsumerte uante mengder med bitter sist gang, uten at det hjalp et fnugg...men jeg hadde da en god grunn til å drikke brus :p

Lykke til!

Ing
25-08-2003, 20:02
Vet om flere det har funket på. ;)

Ametyst
25-08-2003, 20:44
Det er ikke noe farlig å drikke litt tonic eller bitter lemon selv om det inneholder kinin, for det er ørsmå mengder det er snakk om her.Store mengder kinin er svært giftig, men du får ikke i deg det ved å drikke en flaske eller to.

Tidl. bruker
25-08-2003, 22:40
jeg skal vente litt tror jeg.. hvertfall til jeg har vært hos legen i morgen.. ;)

:uff: ja jeg vet jeg er patetisk.. men er såååå lei nå.. føler jeg har vært gravid i et helt år nå.. blæh! kan ikke vente til jeg har baby i armene.. (og ute av magen!!!!) alt er bare fælt nå.. tror de andre i august og september klubben skjønner hva jeg snakker om.. klarer nesten ikke røre meg lenger.. alt gjør vondt.. er stiv og støl og har masse mens-smerter og ryggvondt.... og det føles ut som baby har tenkt seg ut nå.. H*N driver og borrer seg i gjennom underlivet.. hehe.. jaja..

skal hvertfall spørre legen om tonic i morgen..:bonk:

Tidl. bruker
26-08-2003, 06:58
Det er ikke farlig å drikke det ialle fall. ...Og intet skjer hvis du ikke er moden for fødsel ennå.

Lykke til uansett!

Pusemor 27+0