PDA

Vis full versjon : Labre desemberjenter?

Sine
23-09-2002, 23:05
Kikket litt på antall diskusjoner og sånn på terminsida. Desemberklubben skilter med det dårligste resultatet.

Hvorfor er vi så sløve?
Gidder vi ikke?
Har vi nok med magene våre?

Jeg vil så gjerne finne mange nye meldinger, men det er ikke for mange som med sin gule konvolutt lyser mot meg her inne.

La oss ta et løft...!

Sine (som er 50% sykemeldt og derfor tilbringer mer tid på SM)

Tuppa
23-09-2002, 23:14
Som om jeg skulle sagt det selv :D

Jeg er også sånn som stormer inn og håper å finne massevis av nye meldinger, men går stadig slukøret ut igjen... :p
Ikke det at jeg er flinkest til å skrive innlegg altså :o Skal skjerpe med jeg og ;)

La oss ta opp kampen om innleggstallet :cool:

Nellevis
24-09-2002, 00:08
Er helt enig!! Vi er skikkelig sløve!!!:(

Skal prøve å bli litt flinkere, jeg også! Hater å være dårligst!!!;)

Teddy :)
24-09-2002, 00:31
Jeg er også enig - vi må skjerpe oss!
Nå er jeg 80% sykemeldt, og jobber kun en dag i uka. Er derfor på nett hver dag, klar til å skrive og svare på maaaaasssse meldinger :)

Ha en fortsatt fin kveld, jenter :)

Klem Teddy 28+2

Lille Blaa
24-09-2002, 11:08
nesten dårligst i klassen, men har ikke tid til å skrive eller være inne så mye på dagtid og vi har en maskin med virus hjemme :sint:

Skal prøve å skjærpe meg, jeg også. Kanskje hvis det blir stillere på jobben??

:findag:

Quila
24-09-2002, 12:09
Jeg føler meg skyldig jeg også... Er inne på disse sidene hver dag, men det blir med lesinga, skriver ikke så mange innlegg selv nei.. Skal prøve å skrive mer:D

Alva
24-09-2002, 13:26
Vi er en gjeng altfor labre, late, kjedelige, trette jenter!!! ;)
Vi burde få opp dampen... :uff:

Snehvit
24-09-2002, 13:59
Ja, mere diskusjoner!!!!!!!!

Tror vi er i en fase av svangerskapet hvor antall plager er få, og vi generelt har det ganske bra selv om det er noen som sliter med bekkenløsning etc.

Er for tiden 60% sykemeldt pga en vond rygg. Har fått slappet en del av, så det begynner å hjelpe seg. Har alltid holdt ryggen i sjakk med trening i helsestudio. Men det har det blitt så dårlig med den senere tid. Prøver meg litt på svømming for å se om det kan bedre seg. Er jo fryktelig kjedelig å gå hjemme da!

Klem Snehvit 26+5

Millien
24-09-2002, 15:46
Skal prøve å ta meg sammen,jeg har ikke vært flink å legge inn noen innlegg.Bare leser de nye,og svare innimellom.:uff: Nei,jeg har ingen unnskyldninger,er 100%sykemeldt,og har da saktens tid.Vi må ta oss sammen.:klapp: :klapp:

:findag:

Klem,

Supergirl
24-09-2002, 15:58
Huff og huff. Jeg må bite meg selv i halen....
Jeg er så treg for tiden med alt jeg gjør. Lurer på om den så mye omdiskuterte ammetåka har satt inn for fult?+:gal:
Jeg skal skjerpe meg, jeg var jo så flink før....
Mange gode tanker og klemmer fra trege:bonk:

Hanneelisa
24-09-2002, 17:34
Kan bare slenge meg på hva de andre har sagt her. Er oxo sykmeldt, så jeg har masse tid til å svare- Men det blir gjerne med lesingen.Jeg må innrømme at jeg kanskje er litt feig, oxo. Er litt redd for at andre skal synes at det jeg skriver er dumt, ol. Kanskje det er flere som tenker sånn?

Lover å bli flinkere!

Nellevis
26-09-2002, 00:24
Her er ingenting dumt å skrive - hva man enn har i tankene, så kan man komme med det her!!!

Klomp
26-09-2002, 11:52
Jeg har hatt en periode hvor jeg har hatt mye å gjøre her på jobben, og har derfor ikke hatt tid til å slenge inn noen innlegg, kunne skumme fort igjennom. Men har jo maskin hjemme også...så da er det vel ingen unskyldning.......?!
:blush:
Nei, vi får prøve å skjerpe oss!

:klapp: :klapp: :klapp:

:kidoki: :vink:

Susie
26-09-2002, 15:02
Jeg er også en av de som er inne på SM hver eneste dag, men som nøyer meg kun med å lese og eventuelt svare på noen innlegg i ny og ne.

Heretter skal jeg prøve å innvolver meg mer i diskusjoner.

Susie 28+2