Vis full versjon : Voksesmerter?
(H)ilder
26-08-2003, 17:20
Jeg har menslignende smerter i magen. Føles nesten ut som voksesmerter bare at det er i magen. Hva kan dette være?:???:
..menslignende smerter hele veien siden jeg ble gravid. Er nå i uke 18. Har fått beskjed om at dette ikke er farlig (så sant det ikke tiltar og blir kramper), men føyer seg under smerter vi opplever ved en graviditet. I tillegg har jeg hatt perioder med andre voksesmerter (muskelsmerter i bekken og på side av magen). Har også vært plaget med endel luftsmerter; disse har i perioder gjort meg litt engstelig....Egentlig lurer jeg på om det er flere som kan si noe om smerter, hva er normalt å kjenne av smerter under et svangerskap???
Jeg er gravid i 27. uke og har også til tider hatt en del smerter som jeg bare er blitt fortalt er normale. De siste dagene har jeg feks hatt smerter på høyre side under brystet, i ribbeina et sted der hvor magen slutter. Jeg regner med at dette også er normalt. Når man tenker på alt som må vike og flytte på seg for at livmoren og babyen skal få plass, så er det vel egentlig ikke så rart i at ting kan gjøre litt vondt.
Hilsen meg.
Termin: 1. desember 2003
UL termin: 8. desember 2003:baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.